Det största tabut

Mer
4 år 4 månader sedan #1207986 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det största tabut
Det är de små, små grejerna som gör det.
Mer
4 år 4 månader sedan #1208028 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Det största tabut
Att bestämma sig för att sluta röka är det första sedan en plan hur? Jag valde snus det sista på kvällen innan jag somnade sade jag nu Nisse det första du gör i morgon är att du tar en snus så länge du inte röker har du slutat röka. Jag tog en snus på morgonen Jag hade försökt en gång tidigare då höll jag upp i tre månader men fick ett återfall men detta har gjort att jag gett bort allt i rökväg, kan inte gå tillbaka nu det är stenhårt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 4 månader sedan #1208114 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Det största tabut
Starkt att sluta röka, Nissegossen!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1208636 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Det största tabut
Om Bobby Sands: "Sands inledde hungerstrejken den 1 mars och valdes i ett fyllnadsval den 9 april in i det brittiska underhuset som representant för den nordirländska valkretsen Fermanagh och Sydtyrone. Sands avled av undernäring den 5 maj."

När mamma och pappa dör lägger jag mig på sängen och kliver aldrig upp igen. Hoppas att man inte tvingas till att få näring tillförd.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 4 månader sedan #1208781 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Det största tabut


Man ska aldrig ge upp Fantasio! Det finns ju de som kommer att lindra fallet, när ens anhöriga faller bort!

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1208817 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Det största tabut

Admin1 skrev: Starkt att sluta röka, Nissegossen!


Det är att bestämma sig, lite drastiskt men ung samma, leva eller dö?

Har slutat hosta det var det som var värst det höll mig och grannarna vakna. Det fanns inget alternativ sluta hosta eller dö i hostattack

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Nissegossen.