Det största tabut

Mer
4 år 3 månader sedan #1209001 av Clean
Svar från Clean i ämnet Det största tabut
Precis det är just det som är grejen. Har jag knark rakt under näsan skulle jag garanterat ta det. För den delen även alkohol. Skulle aldrig kunna ha i kylen i fem veckor.

Suckar djupt....
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1209518 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Det största tabut
Jag har tänkt hur jag ska göra. Först steget är att dricka mig full. För rätt länge sedan frågade en läkare nåt om självmord och jag sa att jag i nyktert tillstånd inte skulle ta mitt liv. "Om du är full då" blev motfrågan. Jag vill egentligen inte dö och jag tror att många självmordsbenägna tänker detsamma.
Mer
4 år 3 månader sedan #1209548 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Det största tabut

Fantasio skrev: Om Bobby Sands: "Sands inledde hungerstrejken den 1 mars och valdes i ett fyllnadsval den 9 april in i det brittiska underhuset som representant för den nordirländska valkretsen Fermanagh och Sydtyrone. Sands avled av undernäring den 5 maj."

När mamma och pappa dör lägger jag mig på sängen och kliver aldrig upp igen. Hoppas att man inte tvingas till att få näring tillförd.



Är man tillräckligt gammal tvångsmatar man inte en gammal människa fast vårdpersonal kanske än idag tvingas gräva skiten ur gamla människor

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1209599 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Det största tabut
Jag skulle söka dödshjälp om det fanns att få i Sverige. Det finns i Schweiz, heter väl Dignitas.
Mer
4 år 3 månader sedan #1209653 av krokus
Svar från krokus i ämnet Det största tabut
Fantasio,
Menar du nu, eller när du blir gammal? :tänk
Mer
4 år 3 månader sedan #1209657 av Geta
Svar från Geta i ämnet Det största tabut
Fantasio,

Förstår inte hur det går ihop? Du är ständigt rädd för att du har en dödlig sjukdom. Sjukdomarna skiftar hela tiden. Dessutom vill du ha dödshjälp?