Fallenhet för missbruk

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1213461 av Fantasio
Jag har lätt för att missbruka. Jag missbrukade alkohol i 27 år. Jag missbrukar cigaretter, får lätt i mig 30 om dagen. Jag missbrukar läsk, dricker ca tre liter om dagen. Kan det vara det som ligger mig i fatet när jag ber om mer benso? Har du fallenhet för missbruk? Vad missbrukar du?
Mer
4 år 3 månader sedan #1213462 av memphis
Svar från memphis i ämnet Fallenhet för missbruk
Jag har också fallenhet. Är ju t ex helt torsk på cannabis fast jag inte rökat på snart ett decennium :)
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1213471 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Fallenhet för missbruk
Jag bara feströkte, men började må lite dåligt och då blev jag fast. Läsken kan jag lägga av med, men inte cigaretterna. När man röker gräs, eller vad det kallas, hur blir man då? Fnittrig och glad, kanske.
Mer
4 år 3 månader sedan #1213475 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Fallenhet för missbruk
Röker du hasch Fantasio så kan du dö. Själv missbrukar jag allt. Detta året har jag ätigt opium. Tagit Lyrica, rökt hasch tagit amfetamin och stilnoct och zopiklon. Amfetamin tar jag aldrig igen. Tråkigt rus och avtändningen var så hemsk att jag trodde jag skulle dö. Är där nån som vill ha amfetamin så pm:a adress. Hur opium kunde bli en epidemi är för mig en gåta. Det var inte roligt alls. Jag köper cigg ibland men det är dyrt och ens vener är väl helt igenkalkade efter 25 år av rökning. Det ångrar jag som fan. Jag kommer dö ung för det. Skitcigg ska förbjudas! Tack och lov för snus.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 3 månader sedan #1213476 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Fallenhet för missbruk
På 60-tallet var røyking "vår ufarlige last." Nå er det demonisert, mens å drikke alkohol daglig ses langt mer positivt enn før. Tviler på om det er en forbedring.
Mer
4 år 3 månader sedan #1213477 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Fallenhet för missbruk
När jag hamna i polisens händer fråga dem mig om jag hade vapen eller knark hemma. Så sade jag att jag hade ett par gram hasch där inne. - "Det skiter vi i" sade polisen :tänk

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻