Någon mer som känner sig homicidal?

Mer
4 år 4 veckor sedan #1239134 av IngeF

Nissegossen skrev:

Richard skrev: Jag skrev en gång på Viska att jag ville mörda, då kom polisen...


Vad gäller dig är det inte konstigt, nej, jag låg inte bakom, men du har antagligen en markör på dig som automatiskt kör vissa kodord däribland nog mörda och i.o.m. dyker din mening upp på en skärm någonstans, någon tar en mick, ta in honom.

Kanskje polisen følger med på oss galninger. Det er jo åpne sider.
Mer
4 år 4 veckor sedan #1239303 av Admin1
Tror inte polisen följer vad som skrivs här utan enstaka gånger har det anmälts hot i forumet. Det blev tvångsvård och i ett fall rättspsyk.
Mer
4 år 4 veckor sedan #1239304 av Geta
Det är nog alldeles för krångligt för polisen att följa Viska. Det ger inget.
Mer
4 år 4 veckor sedan - 4 år 3 veckor sedan #1239335 av Nissegossen

IngeF skrev: Kanskje polisen følger med på oss galninger. Det er jo åpne sider.

Nej, för tråkigt, men skämt åsido, det kostar för mycket, de har sina spaningsmetoder och det är ju inte så att de talar om hur. Tror de har spårmarkörer de som de följer som scannar orden som skrivs samt förkortningar de orden scannas helt automatiskt, är det så att vapen nämns och döda då vaknar en zombiedator vid liv och polisen får upp det på sin skärm och avgör om det får högre prioritet det går ju per automatik en person kan då följa tusentals personer med en enda tjänst

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 3 veckor sedan by Admin1.