Fick ett enda återfall!

Mer
3 år 9 månader sedan #1264500 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fick ett enda återfall!
Skellington,

Fattar du inte. För ett par år sedan var det en medlem som spammade youtube-filmer en hel natt. Det danska webbhotellet stängde av Viska. Admin1 var tvungen att byta webbhotell och det tog en vecka för honom att återställa Viska. Därför är vi rädda, när medlemmar börjar spamma youtube-filmer i mängd.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1264502 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Fick ett enda återfall!

Geta skrev: Det var likadant med Alternativ- han föraktade oss andra på Viska men var absolut tvungen att vara här.


Vilka oss? Det är bara du som tjafsar! Jag föraktar ingen inte ens dig. Du har lite för höga tankar om dig själv. Du betyder ingenting för mig varför skulle jag föraktar dig? Fastän du vill starta bråka. När vi fick en andra chans på viska och du ska förstöra.
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 9 månader sedan #1264503 av Skellington
Okej, hur ska jag förstå det? Tack för att du berättade. Som sagt jag ska iaf inte skicka yt-videor. Drummer skickar bra youtube, så tänkte bara kommunicera.
Mer
3 år 9 månader sedan #1264505 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fick ett enda återfall!
Det är själva spammingen som är riskabel.
Mer
3 år 9 månader sedan #1264506 av Skellington

Pimed skrev:

Geta skrev: Det var likadant med Alternativ- han föraktade oss andra på Viska men var absolut tvungen att vara här.


Vilka oss? Det är bara du som tjafsar! Jag föraktar ingen inte ens dig. Du har lite för höga tankar om dig själv. Du betyder ingenting för mig varför skulle jag föraktar dig? Fastän du vill starta bråka. När vi fick en andra chans på viska och du ska förstöra.

Ta det lugnt Pimed.
Mer
3 år 9 månader sedan #1264508 av Skellington
Att bara texta är också spamming. Geta, du spammar med din text. Fast det förstår du väl. Var inte orolig.