Att leva livet och inte ta sitt liv!

Mer
3 år 3 månader sedan #1308712 av Drummer
Jag får självmordstankar vid svår ångest! Sedan har jag en depression i kroppen också. Tror jag är för feg att ta mitt liv. 
Mer
3 år 3 månader sedan #1308716 av Nissegossen
Jag har kommit på ett sätt, där jag lägger mig på kvällen somnar varpå jag aldrig vaknar mer. Nej, aldrig tabletter, det är dödssäkert, jag slipper lida när jag dör. Men jag gör det inte och talar inte om hur. Det stannar hos mig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
3 år 3 månader sedan #1308719 av Jocke
Känns som att de som vet hur enkelt det är att ta sig ur jordelivet, kanske borde hålla det för sig själv! Livet är meningslös, men det finns attraktioner som gör att man oftast finner en mening med livet! Man får aldrig ge upp, det är bara att kämpa sig ut ur dödens strand.

Vars är världen på väg?
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1308721 av Nissegossen

Jocke skrev: Känns som att de som vet hur enkelt det är att ta sig ur jordelivet, kanske borde hålla det för sig själv! Livet är meningslös, men det finns attraktioner som gör att man oftast finner en mening med livet! Man får aldrig ge upp, det är bara att kämpa sig ut ur dödens strand. 

Kan säga att därvidlag är mina händer och fingrar samt mun förseglad, lemmarna bundna då jag inte vill föra kunskapen vidare.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 3 månader sedan #1308722 av Geta
Tror att jag har högst 20 år kvar att leva. Ganska onödigt att ta livet av sig.
Mer
3 år 3 månader sedan #1308725 av Nissegossen
Man blir räddare om livet ju äldre man blir.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum