Trummisen Jim Gordon!

Mer
3 år 3 månader sedan #1312392 av Drummer
I början på 80-talet mördade han sin egna mamma för han hörde röster långt tillbaka att han skulle ha ihjäl henne, för deras kontakt var dålig och kemin stämde inte. 

Han var en av de bästa Studio trummisarna i världen på 70-talet! Tragiskt, men psykisk ohälsa och hat finns överallt men att begå mord måste man må horribelt dåligt! 
Mer
3 år 3 månader sedan #1312393 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Trummisen Jim Gordon!
Han sitter fortfarande inne läste jag. 40 år i deras betonglådor med sin mammas liv på samvetet.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1312394 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Trummisen Jim Gordon!
Hans mamma anlgade honom för att spela för syndfull musik. Eric Clapton älskade honom som musiker och många andra men hans mamma kränkte honom för att vara på djävulens sida. Rockmusik på denna tiden ansågs ockult! 

Han lider med sin Schizofreni och paranoia! Ångest är inblandat också! 
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 3 månader sedan #1312399 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Trummisen Jim Gordon!
Mord är mord och det finns inget försvar! Vad då må dåligt? När jsg hade min första psykos vid 14 hörde jag rösterna hamra i mig om att döda min mamma. Men att sedan göra det? Nej, nej och nej! Vilka fler sjukdomar ska man ha som ursäkt? Jag har cancer så nu dödar jag dig som hämnd?

Karln är en mördare och ingen schizofreni i världen kan befria honom från detta faktum.
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1312416 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Trummisen Jim Gordon!
Cosmos,
Första gången jag ger dig applåder, ingen förtjänar dö pga vad röster inom än säger.

Bryt ingen lag Svensk, landet du befinner dig i och inte Guds 10 budord. Klarar du det vem du än är ger jag dig en eloge. Då har du ett omnämnande hos högre makt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 3 månader sedan #1312500 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Trummisen Jim Gordon!
Tydligen hade han missbruk, men schizofrenin upptäcktes först efter mordet. Han behandlades för missbruk, men schizofrenin upptäcktes för sent. Hade han fått antipsykotika tidigare hade nog mordet inte inträffat.
en.wikipedia.org/wiki/Jim_Gordon_(musician)