Mordiska tankar, känslor och uttryck.

  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1314002 av Pimed
I flera dagar har jag varit fylld av hat. Verkligen hat. Så mycket att jag blev sjuk. Jag hade riktigt stor lust att förgifta en god vän. Jag är tacksam att det är över. Så kraftiga känslor. Det är väldigt bra att jag inte längre blir styrd av mitt hat. Utan rider ut det. Hatet förstör livet för både dig själv och andra. Nu när jag är mycket äldre förstår jag hur mycket det har förstört för mej och andra mitt hat. Och jag lever med att gottgöra det varje dag. 
Mer
3 år 2 månader sedan #1314007 av Richard
Vilket gift hade du tänkt använda?
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1314009 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mordiska tankar, känslor och uttryck.
Jag hade inte tänkt ut att jag skulle ge nåt gift över huvud taget. Hade bara lust. Skillnad där.
Mer
3 år 2 månader sedan #1314010 av MsTibbs
Jag har också sånt.... men längesedan sist. Gå till torget och mörda så många som möjligt.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1314011 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mordiska tankar, känslor och uttryck.
Jo MsTibbs jag tror vi är många på det sättet! Men tabu att tala om. En gång hade jag god lust att gå in till socialen och skjuta dom alla. Men slog istället sönder hela receptionen/kontoret! Men det var i min ungdom. Idag vet jag att hatet att inte styras av hat utan vad som är gott och rätt här i världen. Att inte förlora hoppet, livsglädje och tron på mänskligheten och livet för oss alla. Vi behöver inte mörda någon. Vi behöver verkligen inte det. Stormen vi bär är inom oss och berör ingen annan. Så enkelt är det! Det ser vi när vi har tagit oss igenom det.
Mer
3 år 2 månader sedan #1314039 av Admin1
Vad hände när du slog söner receptionen? Fick du något straff?