Mordiska tankar, känslor och uttryck.

  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1314113 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mordiska tankar, känslor och uttryck.
amandara att prata öppet om sitt mörker tycker jag är bra. särskilt när det är tabu, skambelagt och folk låtsas som ingenting jag är så jävla trött på fasaderna. det är bra att visa vi har vår mörker. vilket vi alla har istället för att visa upp en mera polerad sida och låtsas. särskilt i en narcissistisk tidsålder vilket vi är inne på i dagens samhälle där människor strävar efter perfektion. kraven och förväntningarna på oss själva och andra är mer högre än nånsin. hellre defekt än perfekt per illusion.
Mer
3 år 2 månader sedan #1314118 av Cosmos
Det finns bara en jag har fantiserat om att mörda och det är min egen far. Den mannen var ond.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1314137 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mordiska tankar, känslor och uttryck.
cosmos det är fullkomlig vettig reaktion att fantisera om att mörda sin egen pappa när han var ett stort jävla monster. barn behöver kärlek, trygghet och tillit. och ingenting av detta fick du. men du har många gåvor här i livet som tex musiken. du har skrivit flera hundra låtar vilket är väldigt imponerande och en stor gåva som du har. sedan har du varit i USA, har bott i london, sedan hade du väl en masterexamen i psykologi? jag har en paranoia att alla ljuger och bedrar mej, men just nu har jag ingen psykotisk svacka, men jag är lite osäker. förlåt mej om jag har fel! du har iaf gjort en hel del otroliga saker i livet och ännu fler och mera mot all förmodan. du är ingen vanlig svensson.
Mer
3 år 2 månader sedan #1314157 av Richard
Skrev här på Viska efter en obehaglig incident typ; Jag har en mordplan som jag snart ska genomföra! Det var 8-9 år sen.

O jo, jag är ju mig själv här. Så knackade det på dörren en kväll o det kom 6 poliser o hämtade mig för "Förberedelse till mord". De tog mig, min dator o telefon, o i datorn hittade de trakasserier mot mannen jag syftade på att mörda, men det gick inte att spåra IP-numret som trakasserierna hade kommit ifrån, så jag friades helt!
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1314184 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mordiska tankar, känslor och uttryck.
Richard jag antar bara men kanske minns helt fel hade han inte våldtagit någon närstående till dig? Jag tänker inte nämna vem för det vill man oftast inte trots att du har öppet berätta om det.

Så kan man förstå det. Helt naturlig och sund reaktion på en sjuk händelse som borde inte ha hänt. Så enkelt vore det. Världen vore en sån mycket bättre plats om vi började varann med hänsyn och respekt och tamejfan var lite mera sjystare!
Mer
3 år 2 månader sedan #1314222 av Richard
Jo, det stämmer Pimed. Det var han våldtäktsmannen som jag hade sånt hat mot.

Men som sagt, det var 8-9 år sen nu, så vi har gått vidare.