Mordiska tankar, känslor och uttryck.

Mer
3 år 3 månader sedan #1314694 av Geta
Jag tycker inte att ni med bokstavsdiagnoser ska skriva om sånt här på Viska - en sajt för psykoser och schizofreni.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1314697 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mordiska tankar, känslor och uttryck.
Vem är du att bestämma över vad andra får skriva och inte skriva? Du tror visst ganska mycket av dig själv va? Dessutom Geta du har själv tillsammans med Memphis och Cosmos pratat om sadistiska mördare och deras sk vidriga brott vad är skillnaden? Då tyckte du minsann att det passade eller hur Geta? *censur*Vem är du att bestämma över vad andra får skriva och inte skriva? Du tror visst ganska mycket av dig själv va? Dessutom Geta du har själv tillsammans med Memphis och Cosmos pratat om sadistiska mördare och deras sk vidriga brott vad är skillnaden? Då tyckte du minsann att det passade eller hur Geta? *censur* 
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Moderator1. Orsak: tagit bort lite av personangreppen
Mer
3 år 3 månader sedan #1314698 av Geta
Har ingen aning om vad du pratar om. Vi med schizofreni får bara sämre rykte med sådana här trådar.
Håller helt med Amandara tidigare i tråden.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 3 månader sedan #1314700 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mordiska tankar, känslor och uttryck.
Nu är det så Geta att även jag har schizofreni och har lika stor rätt att vara här som någon annan. Om Richard har schizofreni lägger jag mej inte det får du diskutera med honom, men jag iaf har schizofreni. Du har juh själv sagt att du inte har schizofreni utan är schizoid? Minns du att du har sagt det? Eller kommer du försöka ljuga dig ur det här?
Mer
3 år 3 månader sedan #1314701 av Geta
Pimed,

Du vrider och vänder precis hur det passar dig.
Mer
3 år 3 månader sedan #1314788 av MsTibbs
I mitt fall har dessa tankar med röster och paranoia att göra. Inte Asperger. Det är inte jag som vill skada utan röster som sagt att jag ska. Så visst passar det på Viska, jag har ju schizoaffektiv sedan.... minst åtta år iaf. Och aldrig skadat någon.