Mordiska tankar, känslor och uttryck.

Mer
3 år 2 månader sedan #1314078 av Geta
Är det vanligt vid bokstavsdiagnoser?
Mer
3 år 2 månader sedan #1314079 av krokus
Geta,
"Bokstavsdiagnoser" låter inte så pk.
Antar att du syftar på ADHD och Aspergers syndrom med flera. 
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1314086 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mordiska tankar, känslor och uttryck.

Richard skrev: Det var längesen nu, typ i början av 00-talet, var jag väldigt ond... Sa till min psykolog att om jag skulle ta livet av mig, så skulle jag dra med andra också, som t.ex en självmordsbombare. Mådde inte alls bra då...

uppskattar din ärlighet. vad sa eller gjorde din psykolog? det finns vi fler på viska som har gått igenom samma eller liknande olika såna saker. vi får se om fler kliver in och öppet berättar. jag är så tacksam att jag inte dödat någon. att jag har den spärren fast jag har testas hårt av mina inre mörka krafter mådde väldigt dåligt att göra med som ingen annan egentligen har att göra med förutom en själv. gäller att sakta farten så det inte slår över helt. usch det är skrämmande krafter.

Geta skrev: Är det vanligt vid bokstavsdiagnoser?

nej Geta mordiska tankar har ingen koppling till ADHD i allmänhet. mordiska tankar och känslor och att faktiskt mörda någon annan eller andra beror på helt andra ämnen men det är en helt annan diskussion. som är för lång för att jag ska orka förklara mera ingående just nu.
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1314088 av Richard
Geta; Jag tror det kan vara vanligt om man har t.ex asperger o inte mår så bra. Tror många, om inte alla som t.ex begår skolskjutningar o sånt har nån diagnos.

Pimed; Tack. Min psykolog tog det på stort allvar o blev väldigt bekymrad. Det hände flera gånger att jag fick lämna in vapen till psykiatrin. Inte pistoler o sånt (förutom en luftpistol), men typ pepparspray o elchocksvapen. En gång "hotade" psykiatern med att polisanmäla mig. Jag tog inte hot på allvar då, utan kunde sitta o berätta hur jag ville skära halsen av folk jag inte tyckte om, för min psykolog. O som sagt tog hon det på stort allvar o nån gång sa hon att jag skrämt folk på arbetsterapin med mitt prat.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1314091 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Mordiska tankar, känslor och uttryck.

Richard skrev: Geta; Jag tror det kan vara vanligt om man har t.ex asperger o inte mår så bra. Tror många, om inte alla som t.ex begår skolskjutningar o sånt har nån diagnos.

Pimed; Tack. Min psykolog tog det på stort allvar o blev väldigt bekymrad. Det hände flera gånger att jag fick lämna in vapen till psykiatrin. Inte pistoler o sånt (förutom en luftpistol), men typ pepparspray o elchocksvapen. En gång "hotade" psykiatern med att polisanmäla mig. Jag tog inte hot på allvar då, utan kunde sitta o berätta hur jag ville skära halsen av folk jag inte tyckte om, för min psykolog. O som sagt tog hon det på stort allvar o nån gång sa hon att jag skrämt folk på arbetsterapin med mitt prat.


jomen fastän 99 % av vad det kan vara som har en diagnos eller flera diagnoser, gör inga skolskjutningar och sånt. man kan inte skylla det på diagnoser. det här vet du väl Richard. jag tror du gillar att skaka om och lite skrämma folk?
Mer
3 år 2 månader sedan #1314095 av Richard
Jag tror inte alla massmördare har NPF-diagnoser, o det är ju sant som du säger 99,9% av de som har diagnoser är ju inte mördare. Men nått fel måste det väl vara på t.ex Columbine-mördarna o liknande?