"Friskhetstest"

Mer
10 år 4 månader sedan #626530 av Geta
Svar från Geta i ämnet ;Friskhetstest"
Det vore verkligen intressant. Det har varit så tyst om honom så länge. Det gjordes en opera på hans bok.
Kan undra vad han tycker om psykiatrin idag och hur han ser på schizofreni?
Mer
10 år 4 månader sedan #626556 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet ;Friskhetstest"
Geta, har du tänkt på att han kan smygläsa här? :rolleyes:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 4 månader sedan #626558 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet ;Friskhetstest"
Detta precis som Ted Gärdestads bror, som för ett antal år sedan hjälpte mig i en fråga där jag inte kunde bevisa att Ted Gärdestad tog livet av sig samma dag som han per telefon fick beskedet om att hans diagnos var Schizofreni. Den som lade in länken till en intervju som Ted Gärdestads bror var med och medverka i tror jag var brodern.

Välkommet då jag vart ansatt och påstådd för att ljuga och han bevisade genom sin länk att jag inte ljugit!

I alla fall är jag väldigt glad över att ha fått bevis för att det jag sade var sant till 100%

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 4 månader sedan #626559 av Geta
Svar från Geta i ämnet ;Friskhetstest"
Nissegossen,

Jo, tanken har slagit mig. :tänk
Mer
10 år 4 månader sedan #626565 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet ;Friskhetstest"
Min förra läkare som tipsade mig om viska, läser här på sidan, men kommenterar ingenting! Jag vet inte ens vad han kallar sig på viska. Men då han kan läsa allt så tror jag att han är medlem t.o.m

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 4 månader sedan #626631 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet ;Friskhetstest"
Följande krävs för att bli friskförklarad om man har haft mer än en psykos:
5 års symptomfrihet, sedan nedtrappning av antipsykotikan helt och inga symptom eller psykoser under 2 år. Det tar ganska lång tid att bli friskförklarad.