Känner ni er återhämtade?

Mer
5 år 5 månader sedan #1098313 av Amandara
Jag känner mig hyfsat återhämtade, i alla fall från psykos....med handikapp som stresskänslighet, nedsatt energi och sover mycket och ibland dåligt. Särskilt sömnen är ett handikapp, när jag sover dåligt, dagen blir förstörd då ORKAR inget.
Mer
5 år 5 månader sedan #1098347 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Känner ni er återhämtade?
Jag är nog återhämtad. Man kan se det på testet Test my brain för jag har normala eller bättre än normala värden. Vi har ett test på sajten om man är i remission:
www.viska.se/2014-05-15-05-17-26/mata-ps...ska-nagativa-symptom
Mer
5 år 5 månader sedan #1098607 av Melody
Svar från Melody i ämnet Känner ni er återhämtade?
Oj enligt testet är jag ej i remission än. Hm.
Mer
5 år 5 månader sedan #1098622 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Känner ni er återhämtade?
Om man regner røster som psykose symptom, så har jeg aldri vært symptofri i siden akutt psykose 2001. Jeg tror dog at det faktisk er noen som snakker om meg, og dermed ikke stemmer i den forstand.
Mer
5 år 5 månader sedan #1098725 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Känner ni er återhämtade?
Är det när du skall sova IngeF, som du hör röster? de flesta hör röster eller viskningar innan de skall sova. Det är när hjärnan är overksam som oftast rösterna kommer.
Mer
5 år 4 månader sedan #1102965 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Känner ni er återhämtade?
Känner mig återhämtad från psykoserna, men stresskänsligheten är hög. Den har visserligen alltid varit hög. Först nu börjar jag fundera på att ta dagar då jag inte gör något alls. Tror jag varit för aktiv, haft saker inbokade varje dag.

Anchored in Christ ✟