Leva under hot ()

Mer
5 år 2 månader sedan #1121753 av björk
Jag tänkte på detta att leva med potentiellt hot om reaktiv psykos.
Och dessutom exponerad för följande.


Att hela systemet brakar sönder och.
Drabbas av dåndimpen.
Denna potentiella

Ibland ska man gallra tidigt.
Konstaterande X
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 2 månader sedan #1121763 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Leva under hot ()
www.gp.se/image/policy:1.196066:14610910...=1024&$p$f$w=ee0602a

20 år gammal disputerade han i filosofiskt matematik! Tack Björk för tipset! Från göteborgsposten.



Trots att jag hör det klicka flera ggr i hjärnan, så vill den inte riktigt koppla in mig på världsscenen!

Alltså, jag är hörselskadad även på riktigt, trots att media tycks tro att jag hör dem. Det har blivit min föresats och filosofiska gärning att bevisa att, jag kan lägga fram egna teorier, men hittills domineras mina inlägg utifrån googles sökmotor.

Google-beroendet är stor.

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 2 månader sedan #1121839 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Leva under hot ()
Det är alltid bättre att tänka på vad man kan än det man inte kan. Man får acceptera och försöka kompensera för det man inte kan.
Mer
5 år 2 månader sedan #1121863 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Leva under hot ()
Keramik är nästan lika svårt som matematik...
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1121867 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Leva under hot ()
MsTibbs,

Det är en process man måste arbeta leran så du får ut ev luft ur den. Har du försökt och det blev misslyckat efter bränningen kan det bli misslyckat på grund av det

Gjorde i lera, en bärkasse som skulle en papperskasse som det skulle vara färdigt. Den gjordes på studieverksamheten på Lillhagen där fanns en brännugn.Min mor fick den hon satte den i hallen. Jag varnade henne för att hon inte kunde ha vatten i den, för det kunde läcka. Hon satte eterneller i den

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 2 månader sedan #1121868 av Geta
Svar från Geta i ämnet Leva under hot ()
Det ska ta 10 år att lära sig dreja. Att centrera lerklumpen på drejskivan är svårt.