Det här förslaget fick jag av mitt boendestöd

Mer
13 år 6 månader sedan #335902 av Lorelei
rfhl-goteborg.com/Mojligheternas%20hus.html

"Möjligheternas hus i Lillhagsparken är en plats för dig som är dömd till rättspsykiatrisk vård. Här kan du återhämta dig från psykisk ohälsa: i ett aktivitetshus med fokus på kultur och friskvård."

Jag anser mig vara en rätt laglydig person för övrigt Hur f-n kom dom på den ide´n till mig??
Mer
13 år 6 månader sedan #335903 av lärjungenMatteus
Jesus sa till honom: Jag är vägen, sanningen och livet. Ingen kan komma till Fadern utom genom mig.
Mer
13 år 6 månader sedan #336104 av Admin1
Förmodligen visste boendestödet inte om att det var för de som haft rättspsykiatrisk vård. Du kan ju påpekade detta för dem, så att inte andra drabbas av samma fel. För dig finns ju Gyllenkroken, RSMH och Fontänhuset att välja på annars.
Mer
13 år 6 månader sedan #336181 av Lillan
Ja fråga dem Lorelei!
*jag tyckte det var ganska underhållande att folk i den positionen inte gör hemläxan*
Ledsen att det blev på din bekostnad. Så bit dem hårt.
Mer
13 år 6 månader sedan #336183 av Lorelei
Har ringt till Möjligheternas hus idag och pratat med en anställd där. Enl. den personen är målgruppen (förutom rättspsykiatri) personer med beroendeproblematik och resulterande utanförskap. Så nu vet jag lite mer.

Admin1: Kan så vara ja och ja det stämmer - finns andra ställen för personer med ångestproblematik som mig, fast personer med drogproblem givetvis kan ha ångestproblem oxå. Men kanske inte helt rätt miljö för mig kanske det stället? (Möjligheternas hus).

Lillan: "...så bit dom hårt" I will hehe (mitt boendestöd råkar vara utbildad mentalskötare oxå). Mental istid :mrgreen:

Faktum är att jag blev väldigt ledsen och upprörd/ur balans när jag gick in på Möjligheternas hus hemsida och läste vad det stod där. Jag är en känslig själ, väldigt instabil. Så jag blir lätt sårad.
Mer
13 år 6 månader sedan #336220 av kvinnan
mitt boendestöd kom med förslaget att vi ska ta en promenad med min hund på vår tid på onsdag :D