Inte rädd för Poliser!!!

Mer
5 år 8 månader sedan #1076514 av Recard2016
Rädd för polisen behöver man bara vara om man utmanar makten, då är de det våldsammaste farligaste som finns.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1076517 av Utomjordingen
En polis och en vakt misshandlade mig när jag var i tonåren så jag har trauman därifrån! Japp - skriket testbildljud inne i mitt huvud finns sen dess... .
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 8 månader sedan #1076526 av björk
Svar från björk i ämnet Inte rädd för Poliser!!!
Jag gick på en vakt sen blev jag bältad.
Allt var bara svart minns inte hur de gick till.

De total svartnade..
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1076528 av Nissegossen
De poliser jag haft att göra med, har aldrig varit ett problem för mig, då jag aldrig har mött dem med aggressivitet utan bara lytt dem när de stannat och har tagit med mig till psykakut eller dylikt. När det stannade en polispiket och flera polisbilar stod jag bara passivt och lät dem gå igenom mina fickor och de tog med mig i piketen på väg mot polishuset, de ändrade då riktning på vägen dit och körde till hotell Eggers som ligger på Drottningtorget (centralen) de öppnade bakdörrarna så att vakten på hotellet skulle se mig. Han bara ruskade på huvudet det var inte han. Någon hade dragit kniv mot honom sade polisen senare och medan vakten stod där släppes
jag direkt varpå min kompis kom springande från Gustav Adolfsstorg där de tog mig fram till mig där jag var. Han om han lever har samma sjukdom som jag. polisen sade, ja här kommer ju den andre varpå vi ställde oss på hållplatsen för bussen hem till mig. Men först gick jag fram till passagerarplatsen längst fram där det satt en poliskvinna som hade min kasse med revbensspjäll och öl. hon var tydligt ovillig att lämna över min kasse, vi åkte hem till mig där min kompis fick sova över.

Har aldrig varit aggressiv i någon måtto alls har gjort som folk sagt åt mig göra

Konstaterar att jag aldrig slåss mot de som bara sköter sitt jobb bra , har därför inte sett någon myndighets person varit elak utan professionella och gjort som de sagt, aldrig stryk.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1076566 av Utomjordingen
Jo, det kan jag förstå om man är vuxen men jag var bara barn när jag blev misshandlad utav en polis och en vakt! Det är en stor skillnad på att vara ung och gammal... .
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Utomjordingen.