Partyjunkie, hur länge satt du inne på rättspsyk?

Mer
5 år 4 månader sedan #1107358 av Carmen Al Kebab
Och vilka brott var det du blev dömd för? Överklagade du inte? Hur hög dos var du tvungen att ta, kunde du inte sänka dosen?
Mer
5 år 4 månader sedan #1107361 av Geta
Han och hans föräldrar anser att rättspsyk har räddat honom.
  • partyjunkie
  • Besökare
  • Besökare
5 år 4 månader sedan #1107373 av partyjunkie
jag var inlagd 2år och 8 månader. hade endel dygns permissioner till lägenheten framåt slutet. sedan var det öppen vården och vart helt utsiven vid lucia föra året..jag vart dömd för olaga hot,våld mot tjänsteman,försök till våld mot tjänsteman, våldsamt motstånd och förgripelse mot tjänsteman för att jag spottade en polis i ansiktet. det var 2 av våld mot tjänsteman tror jag för jag hade 7 st åtalspunkter.
jag erkännde allt i tingsrätten direkt och överklagade inte..
Mer
5 år 4 månader sedan #1107382 av memphis
låter som ganska lindriga brott. Hot mot tjänsteman är ju oftast nästan ingenting.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1107435 av Carmen Al Kebab
Vad handlade olaga hot om? Vad sa/skrev du till personen som var utsatt?

Olaga hot är väl om man hotar med en brottslig gärning mot en annan människa?

Kommer du ihåg när du fick första permissionen utanför rättspsyk så du kunde gå till lägenheten? Hur länge tog det innan du fick det första gången?
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1107502 av Maxjohan1983
Jag åkte dit på tre åtalspunkter av fyra. Men skönt att jag fick bara böter då jag var ostraffad.

Även tur att jag inte var muppig utan ångerfull under rättegången.

Kommer ALDRIG ALDRIG sluta med meds igen..

Jag håller med dig ispegelland.

Det är så märkvärdigt med vad man säger och kanske gruffas lite med polis. Typ som jag såg i en film på Youtube. Någon som höll sig kvar i en parkbänk då polisen drog i honom och då ansågs det som våldsamt motstånd. Sånt är bara töntigt.

En annan sak om man använder knytnävar och misshandlar en person.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Admin1.