LPT lättvindigt?

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 7 månader sedan #1277525 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Jag kan inte visa mig på avdelningen utan att få tvångsvård. Visst, man kan vara uppe i varv och prata konstigheter med läkaren, men jag tycker LPT ges lättvindigt. Jag minns inte hur samtalet gick när jag pratade med första läkaren, men minst en gång reste jag mig upp och kollade ut i korridoren. 2Då måste killen ges tvångsvård, såklart!2
Mer
3 år 7 månader sedan #1277691 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet LPT lättvindigt?
Å andra sidan om du var frisk borde du skickats hem fortare. De borde märkt på avdelningen om du var frisk.
Mer
3 år 7 månader sedan #1277699 av memphis
Svar från memphis i ämnet LPT lättvindigt?
Läkarna bryr sig inte att lyssna så mycket på vanföreställningar. Men om man samtidigt AGERAR på dem, då går alarmet i deras huvuden.
Mer
3 år 7 månader sedan #1277702 av Geta
Svar från Geta i ämnet LPT lättvindigt?
Vårdpersonalen är totalt ointresserade av vanföreställningarna. De kollar hur man beter sig.
Mer
3 år 7 månader sedan #1277712 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet LPT lättvindigt?
Det har du helst rätt i. Psyket är ett ställe för folk som löper risk att skada både sig själv och andra och detta är det som styr vården. Man har ju även den egna säkerheten att tänka på. Så rätt piller för att stävja aggressioner blir viktigast och inte vilka vanföreställningar man har. Fast det är klart; tror man att personalen är ute för att mörda en så hamnar ju allt i ett annat perspektiv.
Mer
3 år 7 månader sedan - 3 år 7 månader sedan #1277907 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet LPT lättvindigt?
De lyssnar också hur och vad man pratar om. När Utomjordingen fick tvångsvård hade han yrat om kometen, vilket psykiatrin reagerade på.
Last edit: 3 år 7 månader sedan by Admin1.