LPT lättvindigt?

Mer
3 år 7 månader sedan #1278262 av memphis
Svar från memphis i ämnet LPT lättvindigt?
När jag var inlagd sist så var jag konstant proppmätt av allt som serverades under de täta måltiderna. Var inte på kiosken en enda gång.

De säljer inte tobak i sjukhuskiosken vilket gjorde att jag fick gå till en Ica butik och det tog 20 minuter att gå dit.

Sjukhusets apotek är där emot fullproppat med allehanda varor. Jag köpte balsam där för att avdelningen hade bara schampo (Neutral).
Mer
3 år 7 månader sedan #1278271 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet LPT lättvindigt?
Då jag låg inne 2019 besökte jag inte kiosken en enda gång. Jag hade ju min snugga och fick gå ut och blossa på den, det var allt.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 7 månader sedan #1279202 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Jag fick en räkning på 1000 kronor igår, det var ju bra. Hade jag inte varit vaksam hade jag fått betala det fyrdubbla.
Mer
3 år 7 månader sedan #1279238 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet LPT lättvindigt?
När du är inlagd minskar dina utgifter, Fantasio? Jag tänker främst på mat och dryck.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 7 månader sedan #1279359 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Det stämmer. Som tvångsvårdad sparar man ju pengar.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 3 månader sedan #1310476 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Ambulansen kom och hämtade mig under samtalet med AE. Jag minns bara att jag sa att jag ville ha Stilnoct. Jag hotade inte med att ta livet av mig. På AE sov jag på en soffa i trä, fick vänta ett bra tag på läkare. Sedan när jag inga mediciner fick sa jag att jag skulle gå hem, men blev inte utsläppt. Nu har jag redan permis o det är ett gott tecken, men måste gå hemifrån om 20 minuter, har bara permis en viss tid. Jag fick permis för att handla luncher åt mamma och pappa.