LPT lättvindigt?

Mer
3 år 3 månader sedan #1310490 av hans52
Svar från hans52 i ämnet LPT lättvindigt?
Hur är vården på psyk nu under corona håller personalen av stånd har dom masker på sig och eller visir?
Mer
3 år 3 månader sedan #1310512 av Snurre
Svar från Snurre i ämnet LPT lättvindigt?

hans52 skrev: Hur är vården på psyk nu under corona håller personalen av stånd har dom masker på sig och eller visir?
 

Jag låg inne i oktober och då hade inte personalen munskydd eller visir i alla fall. Inte i de flesta fall, kanske någon hade det.
Mer
3 år 3 månader sedan #1310520 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet LPT lättvindigt?
Krya på dig, Fantasio!
Mer
3 år 3 månader sedan #1310522 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet LPT lättvindigt?
Jag låg inne i två perioder under 2020, först i mars en vecka och sedan en vecka i oktober, tror jag det var. Personalen hade inga skydd, t o m när de tog blodprover bar de bara skyddshandshandskar. Främst var det konstigt på ortopedavdelningen där jag låg efter nackskadan, då patienter ska opereras eller har opererats, men inga skydd användes. Jag ska ju opereras någon gång i en fjärran framtid, kanske är coronakrisen slut då?
Mer
3 år 3 månader sedan #1310535 av Geta
Svar från Geta i ämnet LPT lättvindigt?
När jag besökte diabetessköterskan före jul hade hon både munskydd och visir. Jag hade också munskydd som delades ut vid entren.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 3 månader sedan #1311081 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Tack! Personalen har munskydd på sig. Har som tur är ingen med hosta eller något sådant på avdelningen. Man vet ju aldrig.