LPT lättvindigt?

Mer
3 år 3 månader sedan #1312627 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet LPT lättvindigt?
Fick med mig en annans dosrulle från Apoteket upptäckte det på hållplatsen, gick tillbaka de vart skärrade och sade tur du upptäckte det och gav mig en massa gratisprodukter och var mycket generösa med det. Förmodligen får det inte hända, men vadå att fela är mänskligt skulle inte ta det vidare för de som jobbade där hade varit där i många år och jag kom bra överens med de bägge. Helt enkelt tyckte bra om dem.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 3 månader sedan #1312628 av Geta
Svar från Geta i ämnet LPT lättvindigt?
Jag fick en annans medicinlista på apoteket.
Mer
3 år 3 månader sedan - 3 år 3 månader sedan #1312656 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet LPT lättvindigt?
Svårt att  göra fel där hur sjutton tänkte de då?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 3 månader sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 2 månader sedan #1319038 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Jag kanske upprepar mig, men har man en historia av tvångsvård bakom sig faller man lätt offer igen. "Ja, ja, in med honom en månad" säger läkaren och hastar vidare. Det har jag råkat ut för en handfull gånger.
Mer
3 år 2 månader sedan #1319042 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet LPT lättvindigt?
Du ringer ju AE med jämna mellanrum. Sånt gör man inte ostraffat. De tänker väl att du vill in på avdelning.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 2 månader sedan #1319046 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet LPT lättvindigt?
Du kan ha rätt. Men jag har inte ringt AE sedan 21:e december. Om jag vill ha mer Stesolid tar jag det via Spiranmottagningen som den heter.