Jag vill inte vara på rättspsyk?

Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1247430 av Rhododendron
Jag vill absolut INTE vara på rättsspsyk. Jag är jätterädd för att hamna där.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Rhododendron.
Mer
3 år 11 månader sedan #1247436 av Amandara
Det får du väl tänka ut själv om du nu vill dit. Men det kräver att du led av allvarlig psykisk störning när du gör det du behöver göra för att hamna på rättspsyk. Hör du inte röster som uppmanar och tvingar hamnar du i fängelse.
Mer
3 år 11 månader sedan #1247444 av Clean
Om jag skulle vilja hamna på rättspsykiatriska skulle jag ringa och bombhota polisen. Sedan skulle jag begära en rättspsykiatrisk sinnesundersökning av utredaren. Säga till dom jag är schizofren och behöver rättspsykiatrisk vård.
Mer
3 år 11 månader sedan #1247445 av Geta
Så går det inte till i psykiatrin. De vill inte göra som du vill. Helt bombsäkert.
Mer
3 år 11 månader sedan #1247453 av Clean
Bara en dåre kan va säker på det. Du har inte nån kunskap eller erfarenhet om rättspsykiatriska. Jag har haft LVU, LPT, LVM och LRV. Första gången jag blev tvångsintagen första gången när jag var åtta år för att jag rökte cigg och snodde pengar. Barn med ADHD sågs som störigq. Sedan dess åkt ut och in. Såklart måste man säga vad dom vill höra. Improvisera ska man såklart också göra. Jag ville dessutom bli dömd till rättspsykiatrisk vård, så blev fallet. Vilket räddade mitt liv. Läkaren som räddade mitt liv dog av en hjärnblödning det gör alla som jag avslöjar en djävulsk hemlighet.Som mänskliga inte får höra. Det var en stor sorg. Jag pratar i sömnen om dom galnaste, knäppaste och sjukaste sakerna i ett avancerat språk som inte är jordiskt. Enligt dom som har hört.

Suckar djupt....
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1247458 av Rhododendron

Geta skrev: Så går det inte till i psykiatrin. De vill inte göra som du vill. Helt bombsäkert.


Ok, tack för svar. Förresten så älskar jag ditt val av profilbild.
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Rhododendron.