intervjupersoner sökes

Mer
10 år 11 månader sedan #574307 av elias
Hej! Mitt namn är Elias Lennartsson och jag skriver en C-uppsats om schizofreni.
Jag undrar om det finns någon i Stockholmstrakten som kan tänka sig att bli intervjuade av mig. Uppsatsen handlar om hur hur eventuella fördomar eller diskriminering påverkar människor med diagnosen schizofreni.
Alltså vill jag att den som ställer upp har/haft diagnosen schizofreni samt upplevt någon form av fördom eller liknande från omgivningen.
Intervjun tar cirka 45 min och självklart har ni rätt att vara anonyma och ni kan närsomhelst avbryta intervjun.
NI kan mejla mig på <!-- e --><a href="mailto:eliaslennartsson@yahoo.se]eliaslennartsson@yahoo.se[/url]<!-- e --> om ni är intresserade.

Tack för mig :D
Mer
10 år 11 månader sedan #574311 av koi
Svar från koi i ämnet intervjupersoner sökes
Hur går intervjun till? Per telefon eller möte?
Mer
10 år 11 månader sedan #574326 av Geta
Svar från Geta i ämnet intervjupersoner sökes
Hej!
Det låter som ett bra ämne att skriva uppsats om. Diskrimineringen kan vara både grov och subtil.
Man vet inte riktigt om man har blivit utsatt för diskriminering eller om det ingår i ens paranoida system.
Mer
10 år 11 månader sedan #574331 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet intervjupersoner sökes
Hej och välkommen. Bor inte i Stockholm

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
10 år 11 månader sedan #574560 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet intervjupersoner sökes
Angeläget ämne som du tar upp och jag hoppas att tillräckligt många ställer upp. Jag skall ta med det i nyhetsbrevet på fredag som går ut till 460 medlemmar.
Mer
10 år 11 månader sedan #574636 av Jesus/magnus
meddela mig hur, var, och när.
bor i atlantis, tag kontakt om du vill det?
gillade j 53 den var mkt fin ;)


älskade son,
om du aldrig mer ser eller hör från mig magnus, så är du älskad hursomhelst.
min far sade en gång, Tro och tvivla ej!
han sa, så står det på väggen i kyrkan.
han har rätt ;)

Issa Jesus,
Jesuiten magnus.

John 8:31-32.