BEHÖVER EN PERSONLIG TEXT FRÅN NÅGON MED SCHIZOFRENI

Mer
6 år 2 månader sedan #1017472 av Nissegossen

Nissegossen skrev: Lite roligt med folk som kör caps lock

Det här som är, det är viska det kanske hörs bättre om du viskar?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1017474 av Nissegossen
Visserligen säger Jesus till sina lärjungar att det ni viskar med varandra om kommer att ropas ut från taken.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1017492 av Nissegossen
Bor du i Göteborg eller i närheten är du välkommen att ta del av mycket jag har skrivit samt att jag var med att skriva till en teaterföreställning som sedan blev radioteater alltså Sveriges radio. Den första skivan fick jag eftersom jag ville ha den direkt från inspelningsdatorn. Jag har föreställningen på DVD och här får jag be Admin plocka fram den på viska, någonstans ligger den på viska. Annars kan du ta din laptop hit så kan du göra en egen skiva. Jag har mycket skrivet en del ligger endast skrivna i en tidning som jag själv har nummer ifrån, men inte finns sökbart på webben em hel del ligger på viska, bara att mitt komihåg fallerar här. Samt att jag har ställt upp med intervjuer, det ligger sådant som har visats i TV på kanal 11 här i stan en granne som hörde intervjun sade vilken svada du har 8O :angel

Nej i det att hon intervjuade mig syns endast mina tända kandelabrar då jag inte ville synas

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1017516 av Admin1

björk skrev: Jag säger som Elisabeth Höglund sa
till, Leif Gw du kan ta dej där bak

hehe, gjorde Leif GW det?
Mer
6 år 2 månader sedan #1017523 av Geta
Nissegossen har kusingifte i släkten som han tror att hans schizofreni beror på.
Mer
6 år 2 månader sedan #1017542 av Asblarfg
Nissegossen maila mig gärna. Bara en kort smala fattning av ditt liv och när du upptäckte din sjukdom, kan skicka andra exempel från folk med andra diagnoser