Maran skrev:Hej Pippi![]()
Var det mig Du syftade på,eller??
Här är iaf en länk där jag beskriver lite vad jag fått för problem efter att ätit Seroquel.![]()
viewtopic.php?p=127232#p127232
Har skrivit flera inlägg men har inte kunnat hitta dem.Kanske om du söker i Forumet så kanske du kan htta flera inlägg om detta.
Om du frågar mig,tycker jag iaf inte att du ska höja dosen när du får problem med denna medicin.Och så kanske du ska trappa ned långsam.För det gjorde nog inte jag.Tog en dos,tror det var 100g morgon och kväll.
Har fortfarande problem efter att ha sluta med Seoquel,4 år sedan är det nu.Hade problem med väldiga spänningar i huvudet innan jag tog Seoquel.Men efter jag tagit Seroquel har jag problem i exakt hela kroppen.Musklerna låser sig,rycker till mycket,coh så ofrivilliga rörelser och att musklerna bara släpper och rör sig av sig självt.Vet inte om den kroniska sömnbristen jag har också gör sitt.Men det är helt klart att jag fått problem av Seroquel,ingen tvekan om saken![]()
Har varit till neurolog och h*n sa att detta var något som bara psykiatriker kunde,om man har problem med Dopamin regleringen,som man kan kan få efter neuroleptika.Men det verkar inte finnas någon medicin som kan direkt hjälpa mot detta.Brukar också bli väldigt yr och illamående sv att muslkerna håller på som dem gör.Och kan ha svårt att greppa saker med händerna.Blir väldigt utittad när jag tar mig ut och inte kan hålla detta i shack.Har dessutom blivit sämre psykiskt.Detta är otroligt jobbigt. När man typ plötslgt börjar "dansa samba"vet låter jätte knäppt,men det är så det blev.överkroppen snurra runt lite av sig självt och höfterna,underkroppen med.
Men vissa mår bra av Seroquel,men jag tillhör inte dem.Alla reagerar olika.Så är det bara.
Hej Maran!
Roligt att se dig!
Jo det var dig jag tänkte på, tyckte mig kunna minnas att du hade pratat om Seroquel och hemska biverkningar.
Fast jag var väl tillräckligt diskret hoppas jag?
Kram på dig