Inblick - i Inre Rum" nr3 2007

Mer
16 år 2 månader sedan #103251 av Abzu
Hej Viskare!

Strax innan jul kom ett nytt nummer av "Inblick - i Inre Rum".
Upplagan blev 400 st och den har förhoppningsvis kommit ut till de som anmält att dom vill ha den.

Temat för detta nummer är Media.

Tvyärr finns bladet ännu inte i pdf-format på Inre Rums sajt. Detta pga tidsbrist och julledigheter. Förhoppningsvis kommer den läggas upp efter nyår så att alla kan läsa den.

Ni kan läsa mer om projektet Inre Rum på hemsidan: <!-- w --> www.inrerum.com <!-- w -->

Det tillkommer deltagare hela tiden och det är inte för sent att vara med på ett hörn om man har lust. Man kan vara distansdeltagare!

Om ni är nyfikna på det nya nummret och inte kan vänta, så har jag det i pdf och kan skicka till de som vill ha.
Maila i så fall till mig på email: <!-- e --><a href="mailto:mavri@hotmail.com]mavri@hotmail.com[/url]<!-- e -->
Så skickar jag pdf-filen så fort jag kan.

Gott Nytt År!

// Helene
Mer
16 år 2 månader sedan #103272 av Khai Chau
Ja, om alla gör det nu på en gång, så får ni läsa min insändare i tidningen! :lol: :rolleyes:
Mer
16 år 2 månader sedan #103277 av Admin1
Låter väldigt spännande! Det går att lägga upp pdf-filen på denna sajt och alla intresserade skulle då kunna ladda ner numret av Inblick här. Skicka i så fall pdf-filen till <!-- e --><a href="mailto:webmaster@viska.se]webmaster@viska.se[/url]<!-- e --> . Det tar bara ett par minuter att ordna detta.
Mer
16 år 2 månader sedan #104626 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Inblick - i Inre Rum" nr3 2007
Äntligen!

Nu finns "Inblick - i Inre Rum" nr 3 2007 ute på nätet!
Nummret har temat Media

www.inrerum.com/sidor/inblick/inblick.htm

På ovanstående sajt kan ni alla ned alla 3 nummrena av Inblick- i Inre rum, men ni måste kunna läsa pdf-filer tex med Adobe Acrobat som finns att ladda ned gratis.

Inre Rums första sida finns på: <!-- w --> www.inrerum.com <!-- w -->
Mer
16 år 2 månader sedan #104650 av Admin1
Tack för ett väldigt intressant nummer! Khai hade en insändare såg jag om bolltäcke också. Har du inte funderat på att skriva om din blogg? Det finns ju också andra här som bloggar. Jag skall lägga till Inblick bland Nyheterna, så att fler kan läsa den.
  • Khai
  • Besökare
  • Besökare
16 år 2 månader sedan #104660 av Khai
Svar från Khai i ämnet Inblick - i Inre Rum" nr3 2007
Menar du mig, Admin, om bloggen? :lol:

Nä...jag KAN inte blogga...vet inte hur man gör :rolleyes: tycker inte om det heller :rolleyes: men tack för att du frågar!