Inre Rums seminariedag i GBG

Mer
15 år 11 månader sedan #124014 av Abzu
Projekt Inre Rum kommer att hålla en seminariedag den 12e Maj i Göteborg, på Världskulturmuseet under rubriken "Att skapa sin väg".
Det kommer att fokusera på kreativitet och psykisk hälsa/ohälsa och börjar kl 11.
Medverkar gör bla: Gunnar Bjursell, Christian Blomstrand, Anci Sandell samt flera personer aktiva i Inre Rum.
Det blir också en teaterföreställning med teater InterAkt som heter "Songs from the silent voice".
Brukarföreeningar kommer att finnas på plats med informationsbord.

Mer information finns på <!-- w --> www.inrerum.com <!-- w -->
Där under fliken "Just nu" kan man ladda ned programmet för seminariedagen i PDF.

Anmäla sig gör man enklast på: <!-- w --> www.dalheimershus.goteborg.se <!-- w -->
Priser inkl. lunch är: 395 kr för professionella/ allmänhet och 80 kr för brukare.

Sista anmälningsdag är satt till den 7de maj, men man kan anmäla sig även efteråt om plats finnes.

Glad Vår!

Helene Johansson
Inre Rum
Mer
15 år 11 månader sedan #124019 av Isa-Alise
Spännande! Jag skulle gärna gå, men har tyvärr annat bokat. Hoppas det kommer många!
Mer
15 år 11 månader sedan #124115 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Inre Rums seminariedag i GBG
Låter väldigt intressant. Hoppas att det kommer många besökare. Tänker Nissegossen gå dit och deltaga?
Mer
15 år 11 månader sedan #124122 av Nissegossen
Nej, för närvarade skyr jag alla kostnader.
Har maten men inte mycket mer.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 11 månader sedan #124138 av Geta
Svar från Geta i ämnet Inre Rums seminariedag i GBG
Det låter intressant.
Skulle kanske anmäla mig om det nu finns plats.
Mer
15 år 11 månader sedan #124148 av Geta
Svar från Geta i ämnet Inre Rums seminariedag i GBG

Nissegossen skrev: Nej, för närvarade skyr jag alla kostnader.
Har maten men inte mycket mer.

Det kostar bara 80 kronor för brukare!