inte undra att man inte passar in

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 9 månader sedan #221727 av
Hela samhället är som omogna tonåringar.
Det räcker att läsa startsidan på MSN eller slå upp en tidning.Inget mer sagt den som fattar den fattar den som inte gör det kanske dör utan att ha fattat eller kommer att fatta.Saker som sägs är också av okunnig karaktär.När jag går utanför dörren är där faktist omogna tonåringar som inte håller klass eller nivå eller erfarenhet eller kunskap som "härjar runt" med hatiska och okunnigt fördömmande ord.
Jag håller mig borta från detta.Vem är de riktigt sjuka undrar jag verkligen.
Möter sedan på några få varelser som håller klass, stil, mognad, förståelse för saker de inte kan förstå.
De klokare , äldre, mer vetande måste faktist hoppa in här och försöka bringa dessa idioter till insikt i beteende.Majoritet är faktist just det.Jag utklassar de i detta, utanför klassare*L*.
Mycket hellre ensam en nivåigheten där.Fast jag förstår varje nivå och att man ska böja sig för den minsta....
Mer
14 år 9 månader sedan #221728 av Geta
:?: :?: :?:
Mer
14 år 9 månader sedan #221734 av Isa-Alise
It takes a fool to remain sane...

[youtube]
[/youtube]
Mer
14 år 9 månader sedan #221736 av skord
helt rätt isa-alise
Mer
14 år 9 månader sedan #221985 av Admin1
Har aldrig tänkt på att samhället är som en omogen tonåring. Däremot har det kanske skett en glidning mot att folkligheten har blivit mer accepterad. Jag tänker främst på dokusåpor på TV, liksom alla underhållningsprogram. Minskade löneskillnader har kanske också skapat mindre ambition att förkovra och förbättra sig.
Mer
14 år 9 månader sedan #222006 av Geta
Gäst,
Menar du att det är vanligt att inte ta ansvar för sig själv?
Det är pappa eller mamma eller storebror som reder upp
allt i slutändan.