Villrådig

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
12 år 5 månader sedan #432498 av Fantasio
Villrådig skapades av Fantasio
Vet inte riktigt vad jag ska göra, hur jag ska tackla förbannelsen kallad livet. Det är rörigt i huvudet just nu, men jag har ju ett par öl, kanske ska testa det. Jag skulle behöva droga ned mig och sova ett par dygn, då jag har besvärande och farliga tankar.

En del av mig skriker efter hämnd. Det rör sig om några typer som förverkat sin rätt att leva. En annan del av mig vill fortsätta pseudolivet jag framlever med stor vånda. Rättspsyk vore skönt, då vet man vad man gör i alla fall.

Tidigare har jag haft allvarliga tankar att själv avsluta livet, men så är inte fallet idag. Det är endast en innerlig önskan om snar död, inga konkreta planer. Hur finna motivation när man är djupt nere i skiten som jag? Hatar verkligen dessa sömnlösa nätter när tankarna bara mal. :evil:
Mer
12 år 5 månader sedan #432499 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Villrådig
Bara det att på rättspsyk finns inte en öl! :mrgreen:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
12 år 5 månader sedan #432510 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Villrådig
Ah, du har rätt! Nu drar jag lite på munnen i alla fall. Tack.
Mer
12 år 5 månader sedan #432515 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Villrådig
[youtube:x8e21gt9]60l1Fa9u29M[/youtube:x8e21gt9]

... 53E8D3C718

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 5 månader sedan #432516 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Villrådig
[youtube:3bnzkxmp]1LAhL8EKlVs[/youtube:3bnzkxmp]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 5 månader sedan #432555 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Villrådig
Fantasio,

Du kanske skulle be att få antidepressivat Mirtazapin, som förbättrar sömnen och kan kanske också minska psykotiska symptom samt negativa symptom.