Hur blir vi av med minnet från förra Big-Bang?

Mer
12 år 5 månader sedan #442851 av Vatten
Som många vet verkar mycket materia ha minne och sådanadäringa ofattbara grejer. Ok det kan man ändå lära sig att acceptera. Men vad ska vi göra ifall något i materien hakat upp sig på vissa minnen?

Tänker speciellt på vatten och när vattnet hakat upp sig på minnet från förra Big-Bang, ja-menar vad gör man då egentligen?

[youtube]ILSyt_Hhbjg[/youtube]

Eller är detta mer att bedöma som att skitnackarna aldrig glömmer bort att framhäva sig på allt annats bekostnad? Kan det finnas någon liten vattenpöl i Malaysia eller Ulan-Bator i Mongoliet som hängt upp sig på tidigare minnen och nu robotvandrar iskallt i tidspåret i en besinningslös väntan på nästa Big-Bang?

Mina tidigare drömmar i livet har gått ut på att bli så rik att jag kunde ta mig in på vilken lyxrestaurang som helst i världen för att beställa gammal lagrad is att lägga i det nyuppskjudna färskvattnet, och sedan sitta och smutta på detta under dagen.

-Shaken but not stirred!

Frågan är väl om man måste skaffa sig nya drömmar nurå? Hur ska vi förhålla oss optimalt till den eventuella inprintningen av fel minnen i iskuberna inför blandningen av te-substrat från det luxuösa färskvattnet?
Mer
12 år 5 månader sedan #442852 av Geta
Det är kanske det som är orsaken till att man har tinnitus?
Mer
12 år 5 månader sedan #442862 av Inwatto
:rotfl Men, inte är det Big-Bang som ringer i öronen...

Prata inte med hat i munnen!
Mer
12 år 5 månader sedan #442916 av Vatten
Mjao
om man får hörselskador och tinnitus av höga ljud så kanske Big-Bang på sätt och vis skulle kunna kvalificera, frågan är dock om det finns något kvar efter att allt i hela universum bara exploderar hämningslöst.

Hörselsnäckan hör precis som naitulussnäckorna ljudet av sin egna dövhet utmed historiens blinda horisonter och allt är som vanligt. Men om det inte är Big-Bang som ringer i öronen vad skulle då kunna vara värt att höra bättre än just Big-Bang?

http://schizofreniorsaker.files.wordpress.com/2011/08/grc3a4sligt-cyklande-eller-klipsk-pedalisering.jpg?w=450&h=338
Den totala universella genomklappningen, jag kan tänka mig att göra reklamfilm om temat - Total destruction worth waiting for, nothing will be the same, but you cannot even recognize the difference cause if nothing will be the same, you wont eighter.
http://0.gravatar.com/avatar/c9aa605d19bfc43b8efdfb17f9cbd286?s=25&d=http%3A%2F%2Fs2.wp.com%2Fwp-content%2Fmu-plugins%2Fhighlander-comments%2Fimages%2Fwplogo.png&r=G
Big-Bang det universella språkets förintelse och ömkliga genomkubbning bortom horisonten av allting som vi vet. Varför inte höra ljudet av det som en liten ljummet fisförnäm bjällerklangs-gonokock?
Mer
12 år 4 månader sedan #442935 av Nissegossen
Big-Bang det universella språkets förintelse och ömkliga genomkubbning bortom horisonten av allting som vi vet. Varför inte höra ljudet av det som en liten ljummet fisförnäm bjällerklangs-gonokock?

[youtube:2jaayy12]j6Izw5SD5S4[/youtube:2jaayy12]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 3 månader sedan #449199 av Dille MacLovin
Den som väntar på Big Bang väntar aldrig förgäves.
Jag för min del njuter av ekot från förra så länge.
[youtube:2dforitn]DL2GmaI3Xus[/youtube:2dforitn]