Skit också.

Mer
11 år 5 månader sedan #524014 av Traxerity
Skit också. skapades av Traxerity
Klarade inte av att sluta med tobak, nu sitter jag på ruta ett o röker cigg igen.
Blir väldigt deppad av detta för att jag vet att dom flesta kvinnor verkar ej gilla män som röker av huvud taget så man lär bli ensam i framtiden.

läkare hela tiden säger åt mej "kanse du vill ha medicin som antidepp eller benso" allt jag gör är att säga åt dem att köra upp medicinen i röven för att jag vill inte ha någon.
Blir snart så jefla less på psykiatrin för att de går en på nerverna.

Det är bara en tidsfråga innan jag tar en flaska vodka o ett gevär så lär jag skjuta av skallen på mej. Så slipper jag hela eländet med läkarnas idiotiska förslag. Om de inte kommer med nyttig behandling så kan jag bara lika bra skita i det. Jag vill inte ha medicin, jag vill ha endast psykoterapi såsom KBT o kognitiv terapi samt psykodynamisk terapi. Jag har ju KBT o psykodynamisk för tillfället så jag är nöjd med det.
Mer
11 år 5 månader sedan #524015 av Geta
Svar från Geta i ämnet Skit också.
Traxerity,
Det låter bra att du är nöjd med att få terapi. Kan du inte tillåta dig att röka
för att stå ut. Du är modig som jobbar med dig själv.
Mer
11 år 5 månader sedan #524016 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Skit också.
Modighet är en sak. Men att gå igenom en panik attack i vitögat krävs mer än modighet. Det krävs också att kunna hantera hjärtinfarkt känslan samtidigt. Det slutar alltid upp med att jag måste springa ut o ta en cigg eller så för att lugna ned mej.
Vilket är dåligt för att det är mina gamla vanor.
Mer
11 år 5 månader sedan #524019 av Ready
Svar från Ready i ämnet Skit också.
Vilket märke röker du?
Mer
11 år 5 månader sedan #524025 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Skit också.
Traxerity,

Det är många, både tjejer och killar, som röker. Rökning är inte ett hinder för att få en tjej.

Klart att det är bättre för hälsan att inte röka, men anklaga dig inte för att du inte lyckades sluta. Beroende av nikotin är lika svårt att bryta som heroinberoende. Du är inte ensam om att få återfall i rökning. Om du verkligen vill sluta, ta hjälp av nikotintuggummin eller plåster, bli av med rökningen, ha kvar nikotinet, och trappa ned på tuggummina eller plåstern efter ett halvår - ett år.

Tänker på dig! :hjärta
Mer
11 år 5 månader sedan #524031 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet Skit också.

Ready skrev: Vilket märke röker du?


Prince röd samt lucky strike.
Greve hamilton på pipan.

Isa-Alise skrev: Traxerity,

Det är många, både tjejer och killar, som röker. Rökning är inte ett hinder för att få en tjej.

Klart att det är bättre för hälsan att inte röka, men anklaga dig inte för att du inte lyckades sluta. Beroende av nikotin är lika svårt att bryta som heroinberoende. Du är inte ensam om att få återfall i rökning. Om du verkligen vill sluta, ta hjälp av nikotintuggummin eller plåster, bli av med rökningen, ha kvar nikotinet, och trappa ned på tuggummina eller plåstern efter ett halvår - ett år.

Tänker på dig! :hjärta


Jag försökte byta över te snus, men det gick inte. Plåster är skit, jag har testat det.
Tuggummi är dåligt för då får man tuggummi beroende o måste köpa V6 nikotinfri tuggummi resten av livet.