Hur ser Eran hierarki ut?

Mer
10 år 9 månader sedan #598190 av Utomjordingen
Isa-Alise, jag diskuterade med min kvinna om hur Din hierarki ser ut och hon håller med Dig att din hierarki är helt rätt! Men inte för mig eftersom jag "vet" att det är utomjordingar och Man In Black som är högst upp i pyramiden och att universum har kommit till av en ren slump som Stephen Hawking säger. Sen kan det väl finnas nån slags GUD inne i universum.

Mer
10 år 9 månader sedan #598194 av Utomjordingen
Inwatto, jag diskuterade även om hur din hierarki ser ut med min kvinna och hon tyckte också som jag att din hierarki var intressant. Hon fick en tankeställare!
Mer
10 år 9 månader sedan #598197 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur ser Eran hierarki ut?
Finns det något rätt och fel när det gäller detta?
Mer
10 år 9 månader sedan #598200 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur ser Eran hierarki ut?
Det tror jag. :tänk
Mer
10 år 8 månader sedan #598256 av Utomjordingen
Om GUD låg bakom universum - ja, då var min trafikolycka som jag var med om när jag var 5 år gammal riggat. Men om det bara var slumpen som avgjorde universum - ja, då var väl min trafikolycka som jag var med om på grund av en ren slump - förstår Ni vad jag menar?!
Mer
10 år 8 månader sedan #598261 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Hur ser Eran hierarki ut?
Ja, jag tror jag förstår hur du tänker, Utomjordingen: Om den till synes slumpvisa uppkomsten av universum och liv på jorden inte ÄR slump, jag då kanske andra situationer som ser slumpvisa ut också måste omprövas och en orsak hittas. Nu tror ju jag att skapa universum och att rigga en trafikolycka är två HELT olika saker. Den ena kan vara slump (trafikolyckan) medan den andra är, öh, riggad (skapelsen).

Prata inte med hat i munnen!