haft en bra dag

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
9 år 10 månader sedan #664138 av
haft en bra dag skapades av
hej viska.. idag har jag haft en bra dag. har haft en kompis här på besök. vi skulle grilla men vi fick aldrig fart på grillen så vi stekte korv och pommesfrits istället. sedan satt vi på min ute plats och chillade i solen..
köpte lite spel av han också ett gameboy advance med ett spel, sedan 3st ps 2 spel för 300kr.. mer så har jag tagit det stora steget att ta bort min facebook. får se om jag klarar mig utan eller om jag skaffar en ny igen.. men jag har ju nog med Communitys hänger ju här på viska och sedan lägger jag upp bilder på instagram..
nu har jag nyss varit till affären behövde lite glass i den här jävla värmen. så köpte en ben & Jerry jordnöttsmörs glass som jag sitter och äter nu,. :D
Mer
9 år 10 månader sedan #664139 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet haft en bra dag
För jävla fint med Ben&Jerrys

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
9 år 10 månader sedan #664272 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet haft en bra dag
Är det svårt att radera Facebook och kan man göra det direkt? Undrar om Alternativ har Facebook?
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
9 år 10 månader sedan #664285 av
Svar från i ämnet haft en bra dag
man får gå in på inställningar och välja inaktivera konto.. men då försvinner det inte helt. så jag mailade facebook och skrev att jag ville ta bort mitt konto permanent. för jag läste på ett ställe att man kunde göra så..
Mer
9 år 10 månader sedan #664295 av Quinn
Svar från Quinn i ämnet haft en bra dag
Skönt. Jag är så glad att jag inte har facebook.
Mer
9 år 10 månader sedan #664296 av Geta
Svar från Geta i ämnet haft en bra dag
Förstår inte att folk kan ha så många vänner? :va? Hur går det till, när man bestämmer att man är vänner.