Snus testare :D

Mer
9 år 8 månader sedan #678502 av Räven
Snus testare :D skapades av Räven
provar olika snus sorter....har 10 olika och just nu har jag kommit till honungs snuset och det tar tid innan smaken kommer men det är en väldigt god smak.

Grejjen är att jag inte vill röka så mycket inomhus så jag försöker hitta det perfekta snuset.
På <!-- w --> www.snusbolaget.se <!-- w --> har dom 280 olika snussorter så man har ju lite att gå igenom hehe.....
men som sagt honung var gott och även lakrits snus.
Köper man &quot;White&quot; snus så är dom torrare och tar längre tid att utveckla smak så dom fungerar lite som depå snus kan man säga.
Alla portions snuser har numera ett litet extra lock till att lägga dom färdig duttade snus påsarna i....det är rätt bra eller om man ska äta nåt så kan man lägga den där så länge och slipper slänga.

Lös snus är nästan godare men det tar jag inte för det kladdar så mycket och skitar ned.

Det vore najs om man kunde byta ut ciggen helt mot snus istället....skulle hellre snusat för det stör ingen och ingen har ont av det.
Rökning klagar alla på och det är en jäkla jakt på alla rökare.

Vet ni nån god sort så skriv gärna....nästa på tur att provas är whiskey snus....jag har smakat Probe snus innan med whiskey och den var god minns jag.
Mer
9 år 8 månader sedan #678561 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Snus testare :D
Kör alltid numera med lågprissnus. Just nu Kaliber, som tillverkas av Swedish Match, som kan det här med snus. Det är OK, men vet att en del här tycker det är för svagt. En stock kostar 189 kr.
Mer
9 år 8 månader sedan #678599 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Snus testare :D
Sist har jag för mig att jag gav 169kr för en stock LD i en lågprisaffär på Hisingen i Göteborg. På samma ställe jag köper mina Rökgrejer. Jag kollade på Snusbolaget vad gäller råtobak och även där var den här affären på Hisingen billigare. Fast jag får åka tvärs igenom hela stan för att komma dit. Men skillnaden i pris gör att jag gör det. Det tillkommer ju alltid en fraktkostnad på nätet.

Admin, du borde kolla upp vilka lågprisaffärer som finns i Stockholm.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum