Vänner på facebook

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1198397 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Vänner på facebook
nästan 5000. de flesta är möjligen araber och folk från m.ö, tror jag. fick för mig att adda massa muslimer och folk med vapen på sina profilbilder för några år sedan men håller på att byta ut sånt nu och tillbringar tid i Svenska grupper så det fylls på med Svenskt folk i listan.

på twitter hade jag mer än så, och de flesta lär nog vart amerikanare.

jo, när jag startade ett nytt konto på facebook för ett tag sedan dröjde det inte många dagar innan vänlistan blev full. det kom in vänförfrågningar hela tiden, hundratals varje dag. vet inte vad jag gjorde för speciellt
Last edit: 4 år 4 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 4 månader sedan #1198401 av wasp
Svar från wasp i ämnet Vänner på facebook
Har ett trettiotal vänner, men känner de flesta, både idag och sedan studietiden.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1213901 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vänner på facebook
Jag råkade vara inloggad när en som varit på samma sysselsättning sände live. Jag frågade om han och de två han var med ville med på kinarestaurang. Skickade även samma fråga till min fd arbetskamrat. Det är ju bra med Facebook.
Mer
4 år 3 månader sedan #1213954 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vänner på facebook
För några år sedan, rensade jag bland vänner på Facebook. Tog bort gamla klasskamrater. Men efter ett tag skickade några utav dem nya vänförfrågningar till mig. :snopen
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1214073 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vänner på facebook
En person (jag träffade honom och pratade med honom härom månaden) har tagit bort mig som vän. Jag undrar vad jag har gjort. Skulle inte falla mig in att skicka ny vänförfrågan, är jag bortplockad så är jag.
Mer
4 år 3 månader sedan #1214117 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Vänner på facebook
En kontaktperson som jag haft som vän tog bort sin profil från Facebook. Han verkade lite ledsen ibland då vi träffades. Hans pappa avled då då han typ var 10 år.

Annars, jag tog bort många vänner som jag inte träffar och som inte bor i Sverige. Det var från Indien, Filippinerna och England m.m.

Sedan har jag en del vänner som jag fått från mina YouTube videos. En ung herre som pluggar nu på KTH.. smart man!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln