Vänner på facebook

Mer
3 år 10 månader sedan #1261973 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vänner på facebook
Någonstans på Internet läste jag: "Facebook är som en tatuering som du ångrar".
Mer
3 år 10 månader sedan #1261982 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Vänner på facebook
Det nya utseendet funkar inte i Chrome som jag nu använder p g a att det är mycket snabbare. Men jag brukar använda mobilen och surfplattan till Facebook.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 9 månader sedan #1263184 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vänner på facebook
Jag har dragit ihop några stycken till buffé på lördag och har skickat påminnelse till två personer, ska skicka till en tredje. Facebook är smidigt.
  • dietcoke
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1263194 av dietcoke
Svar från dietcoke i ämnet Vänner på facebook
Jag håller endast på med aktivism på Facebook. På det sättet är den sajten väldigt bra, då jag träffat andra med samma intresse. Det där med hålla på att chatta med folk är mindre intressant men det händer också. :)
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1263221 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Vänner på facebook
Kul att se vad släktingar håller på med. Visserligen är bara ett fåtal aktiva. Verkar som Instagram är mer populärt bland de jag känner.

/Dave
Last edit: 3 år 9 månader sedan by 1Dave.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 4 månader sedan #1305075 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vänner på facebook
Jag har tre före detta arbetskamrater som vänner på Facebook. Syrran o hennes familj. En vän som valde att fortsätta vara min vän även efter att jag insjuknat. Mina föräldrar. Tre kusiner. Resten är sådana jag träffat på genom min fd sysselsättning och vänner till dem. En hel del okända har jag också som vänner. Ja, två från Viska har jag som vänner också. Har runt 90 personer i min vänlista, men då har vissa mer än ett konto.