Vänner på facebook

Mer
9 år 7 månader sedan #680563 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Vänner på facebook
Hur många vänner man har på Facebook säger ingenting on verkligheten. Jag har över 300 men känner kanske ett 50-tal irl.
Mer
9 år 7 månader sedan #680565 av Eos
Svar från Eos i ämnet Vänner på facebook
Jag har vänner på Facebook, de förgyller min dag! :)

I verkligheten inte så många vänner, kan räknas på ena handens tumme.
Mer
9 år 7 månader sedan #680566 av Richard
Svar från Richard i ämnet Vänner på facebook
Jag har mina gamla barndomsvänner på Facebook, o vi skriver lite ibland till varandra. Men många har ju familj o barn, så vi träffas inte så ofta (jag är 34 år). Men jag umgås med en del yngre folk som jag lärt känna under senare tid. Samt en del i min ålder också, nån från barndomen o några från gymnasiet.
Mer
9 år 7 månader sedan #680619 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vänner på facebook
Jag har en gammal vän på orten, som jag träffar ibland. Gamla vänner har jag kontakt vid enstaka tillfällen och det beror nog på att vi bor långt från varandra, så det blir inte av att träffas.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 4 månader sedan #1198393 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vänner på facebook
Jag skrev av någon anledning att lunchen jag köpte idag (igår) var god. En gammal vän gillade inlägget, tummen upp. Jag skrev nyss ett kort meddelande till honom, jag frågade en sak. Jag vet att han kommer att svara. Han har bara varit hemma hos mig en gång och jag flyttade in här 2003. På 90-talet umgicks vi ofta. Jag gillar Facebook, det är så smidigt att skicka saker till andra via PM, eller vad det kallas.
Mer
4 år 4 månader sedan #1198394 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vänner på facebook
Facebook är väl en perfekt arena för att informera om SOS, Fantasio? Då når du massor av människor med samma brev!