2010 - Barrett

Mer
8 år 10 månader sedan #746296 av Barrett
2010 - Barrett skapades av Barrett
nån kanske kan förstå allusionen Barrett till forumet. jag var här 2010 (om jag förstår rätt) och gjorde en hel del inlägg. jag har inte glömt några personer. varför är jag nu tillbaka? mitt liv är kaos, kan man kort säga. min terapeut tycker mina mediciner fungerar bra, och jag är nöjd med mina mediciner. problemet är väl (vill inte ha hjälp) då det blir mer, och mer, stavfel då mer alkoholist. (håller mig till samma mängd). så Barrett är tillbaka. Haha. Jag slog upp något på google.se ''själv-respekt är viktigare än karriär och position'' och mitt namn (förra dök upp). Antingen menar jag mycket och/eller viska är stark. Nå borde kanske sluta. Jag har ett temperament kan jag sluta med. Jag har ett jäkla temperament kan jag sluta med. Vill inte säga resten. Om jag inte är här efter en vecka, skojar inte, kanske... jag inte är här. Pratar Inte om självmord(då jag hade gjort det länge sen). Så Barrett säger Jan. 6 var också mitt födelsedaum.
Mer
8 år 10 månader sedan #746305 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet 2010 - Barrett
Hej och välkommen tillbaka.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 10 månader sedan #746306 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet 2010 - Barrett
[youtube:1wbish72]hlWTASnnft4[/youtube:1wbish72]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 10 månader sedan #746337 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet 2010 - Barrett
Välkommen! För mycket alkohol och missbruk kan ställa till det. Egentligen viktigare att behandla missbruk än andra symptom. Har man missbruksproblem kan finnas extra hjälp, som case manager (vårdsamordnare) eller ACT-team (vård i hemmet med psykiater mm, som gör hembesök).
Mer
8 år 10 månader sedan #746454 av Barrett
Svar från Barrett i ämnet 2010 - Barrett
Nissegossen, jag uppskattade de vackra bilderna mer än sången, då låten nog har någon speciell betydelse för dig.
Admin1, jag dör hellre mycket av skrumplever eller kol/lung cancer än att leva i det här levande helvete. Dvs: helvete med eller utan alkohol. Jag har prövat båda. Ingen vid 36 kan ändra, och, vill ändra sitt liv. Antingen tar hon mig som jag är eller så tar hon inte som jag är. CM och allt bullshit till mig. Alternativ var är han? Mindre förmåga att följa upp mina trådar sen 2010. Får man svåra? I så fall säg till. NO FUCKING WAY I AM CHANGING MY LIFESTYLE! 36,,,,,, kan nån filosofera runt vad ordet enstöring betyder. Enstöring betyder: sjäv-vald ensamhet. Jag har försökt, och mer eller mindre är enstöring. Som kanske en del här. Vad betyder enstöring? Och varför KAN JAG INTE BLI DET? Skulle ta mycket oro från mitt liv. Ok, man behöver en person; kanske två, men enstöring vid 36 tor jag är mitt val. Jag har redan hittat ett liv efter detta. Fan vad vänner jag haft men nu är de dags att säga adjö till till världen, ägna mig åt viska kanske. Och, igen, jag behöver ingen choklad-beroende metod att få mig bättre. Peace out, Barrett. Snarare Equal Rights.
Mer
8 år 10 månader sedan #746514 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet 2010 - Barrett
Du borde nog försöka få medicin mot alkoholberoendet för en hel del här har mått mycket bättre efter ha slutat med alkoholen. Värt ett försök.

Alternetiv är avstängd, eftersom han kallade medlemmar nazister, psykopater mm 100 gånger per dag. Tog för mycket tid att sanera hans postningar. Hans eget val för han fortsatte trots många tillsägelser. Han har fått många chanser till come back, men han fortsätter med sina påhopp.