Mina tankar, känslor, meningar och ord här och nu idag

Mer
8 år 8 månader sedan #760699 av tequilarose
där du finner lugn och ro genom tid och rum och vad känner du och tänker om det och hur kan du göra för att komma dit fortare och oftare och längre bort dit?

Ja jag personligen försöker vara i att bara vara. låta tankarna flöda naturlgt och komma och gå vissa stannar i flera dagar, månader, år och årtioenden. Känner att det är extremt tufft och jobbigt vissa gånger ärligt talat att vissa ideer och tankar stannat i årtioenden. Minnen har jag äntligen sluppit undan, alla dåliga minnen som tyngde ned mej idag tänker jag inte på det är inte det minsta sentimental inte ens nostalgiskt och tänker det är jävligt skönt och najs som fan faktiskt.

drömmar, ja vad är drömmar ens inre önskningar nåt som attraherar och sätter lågan inom en så starkt att det lyser upp allting till att kallas för drömmar, det där speciella känslan tänk om jag ska låta allting bli till en ren och skär dröm att leva i sjunde himlen drömmanas värld och vara helt och hållet fri att göra precis det som jag vill göra och inget annat.

så vad du vill, vad drömmar du om och vad får dej att må alldeles toppen och bra och världsbäst?
Mer
8 år 8 månader sedan #760862 av Admin1
Vill ha mer tid för att skriva om självhjälpsboken. Med nya förändringen kommer den bli bästa schizofrenisjälvhjälpsboken i världen och lite revolutionerande faktiskt. Egentligen borde jag översätta den till engelska och ge ut på ett engelskt förlag.
Mer
8 år 8 månader sedan #760892 av tequilarose
Grymt, verkligen grymt! Och just det ordet grymt alltså är en underdrift i just det här du skriver om, obeskrivligt, ja det känns lite overkligt som en dröm. Antar att du sliter som fan med här för att plocka ihop allt till vad det nu boken kommer att heta.
Mer
8 år 8 månader sedan #760933 av björk
jag skulle vilja ha mer stiltje där inte allting är en sensuell sensation att skuldbelägga mej.
Sen att sport lite med bror. o ha mindre Ångest. Som är så drygt. verkligen
Mer
8 år 8 månader sedan #761070 av Admin1
Boken finns redan och heter Upp till Kamp!. Men den skall förbättras:
www.viska.se/index.php/sjaelvhjaelpsbok
Mer
8 år 8 månader sedan #761243 av tequilarose