Finns det nån här som spelar schack?

Mer
6 år 10 månader sedan #941166 av zoegas
Jag slog en världsmästare, inte en stormästare.

Instantchess.com för fall in partier utan medlemskap

Chess.com för seriös

Och alex, den prortabla skickas inte till scerige. Bäst är att köpa en Kindle med interaktiv mjukvara. Så ladda ner schackprogram till den.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
6 år 10 månader sedan #941167 av Utomjordingen
Jag köper bara schack datorn från utomlands - inget mer med det! :arrow: [url:3pn8kaur]https://www.amazon.com[/url:3pn8kaur] :arrow:
Mer
6 år 9 månader sedan #949293 av Bosse
Tjänare Viskas-kamrater!

Visst ställer jag så gärna upp på schack-partier, mot er! Mejla då på min adress här nedan. Som hjälp för själva spelet, går det då utmärkt att gå in på <!-- w --> www.chess.com <!-- w --> . Ni kan då lven gå in på Sveriges schackförbunds hemsida <!-- w --> www.schack.se <!-- w --> ocn då speciellt SSKK och spela i turneringar via servern ICCF. Lycka till samt må så gott, ni alla! B E

PS Jasg är dock ingen höjdare på schack, Men jag lovar, om så ör fallet, att vara en god nöjd förlorare! DS
Mer
6 år 9 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #949329 av Nissegossen
Länge sedan sist grabben, vad gör du om dagarna?

OK! Schizofreniförbundet har semester och har delegerat ansvaret till oss på viska under tiden, så jag tror du är sysslolös

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
6 år 9 månader sedan #949457 av Admin1
Välkommen tillbaka, Bosse!
Mer
6 år 8 månader sedan #960387 av Utomjordingen
Ville beställa denna schackdator "Saitek Expert Travel Chess Computer from Mephisto" från Amazon.com men tyvärr levererar dom inte prylen till Sverige så jag undrar om schackdatorn finns att köpa någon annanstans - någon som vet?

Kostar runt 2500 - 3000 kronor: