Era bästa köp?

Mer
8 år 4 månader sedan #786152 av Kevick
Era bästa köp? skapades av Kevick
En ny "högtid" har sett ljuset. Idag är det nämligen "Black Friday", årets största rea over there. Det går helt enkelt ut på "shop till you drop". Kul eller inte?

Black Friday infaller dagen efter den viktiga Thanksgiving i USA. Vi har ingen religiös tradition som heter Thanksgiving vilken firas till minne av de pilgrimmar som flydde från förföljelserna i Europa och via skeppet Mayflower anlände gårdagens datum, 26 november till USA.

Själv köper jag grejer från second-hand-siter. Tradera, Hi-fi Gurun, Hi-fi-klubben, Blocket m m. Mina bästa köp är en tung Armani-klocka som jag fick för 1.000 lakan, ett dubbelkassettdäck för 300 kr och framför allt; ett par superhögtalare från Hi-Fi Gurun. Låter som de kostade det tiodubblade. Pris: 900 kr
Mer
8 år 4 månader sedan #786167 av Geta
Svar från Geta i ämnet Era bästa köp?
Min cykel. Har haft den i över tio år.
Mer
8 år 4 månader sedan #786185 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Era bästa köp?
Ett av mina bästa köp är tvättmaskinen. Så slipper jag boka tid i intilliggande hus tvättstuga och springa i trappor med tvättkorgen för att få rena kläder!!! Så tacksam!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
8 år 4 månader sedan #786213 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Era bästa köp?
Mina pc:n som jag köpt sedan 2001. Sedan tvättmaskin och torktumlare för tjugo år sedan och de funkar nästan smärtfritt, tumlaren har två program, den startar så fort jag vrider på den och måste vrida runt till det andra programmet och det är lite otäckt, nästan rädd att tumlaren ska skära.

Vars är världen på väg?
Mer
8 år 4 månader sedan #786252 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Era bästa köp?
Mitt beste kjøp er nok et strøkent eks av den recieveren for 200 NOK på min lokale bruktbutikk.
Mer
8 år 4 månader sedan #786256 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Era bästa köp?
Min diskmaskin som jag köpte för runt 10 år sedan. Har sluppit diska för hand sen dess... .

+ tvättmaskinen också! Sluppit springa till tvättstugan.