SOS

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 6 månader sedan #856726 av Fantasio
SOS skapades av Fantasio
Jag har sedan en tid ett eget parti. Förkortningen är SOS och det ska utläsas "Samlingen för oberoende seloter". Jag får ingen fart på arbetet, jag skulle behöva partikamrater.

Ska SOS ställa upp i riksdagsvalet behövs inte mindre än 1500 namnunderskrifter, hur tusan ska jag få ihop så många? Jag kanske stöper om formatet och bildar en kamporganisation istället. Då behövs inga underskrifter.

Mer av allt är parollen. Att ta UFO:frågan seriöst är något jag brinner för. Höjda bidrag och sänkta skatter är också viktigt. Vill du vara en nagel i ögat på samhället, så skriv Samlingen för oberoende seloter på en blank valsedel vid nästa val.
Mer
7 år 6 månader sedan #856895 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet SOS
Det är svårt att komma in i riksdagen och just nu är ett par partier på väg ut.
Mer
7 år 6 månader sedan #856901 av Geta
Svar från Geta i ämnet SOS
Det ska vara urtråkigt att sitta i riksdagen. Det tyckte Bert Karlsson i alla fall.
Mer
7 år 6 månader sedan #857218 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet SOS
Bert led säkert där för han tvingades lyssna och fick inte prata själv så mycket. Var säkert nyttigt för honom.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 6 månader sedan #857226 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet SOS
Bert Karlsson har jag aldrig gillat.

Jag funderar på att handskriva några ark om bland annat Olof Palme. De delar jag sedan ut i ett radhusområde. Det gör ont i handen efter ett tag när man skriver så mycket.
Mer
7 år 6 månader sedan #857312 av Geta
Svar från Geta i ämnet SOS