Conspiracies and aliens

Mer
5 år 10 månader sedan #1059855 av memphis
Svar från memphis i ämnet Conspiracies and aliens
Skönt Fantasio. Skönt att du är här! Vi kämpar verkligen mot en Bläckfisk just nu!
Mer
5 år 10 månader sedan #1062090 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens
Finns det verkligen reptilianer? Vad är det för evolution, utveckling, att likna ett kräldjur? Likadant med insektsliknande utomjordingar som folk säger sig ha sett. Alien greys kan jag förstå, ge mänskligheten några miljoner år, så kanske vi "blir dem". De grå kanske är jordbor som färdats bakåt i tiden.
Mer
5 år 10 månader sedan #1062095 av memphis
Svar från memphis i ämnet Conspiracies and aliens
ja!! det kan de vara. och så har tidsmaskinen spottat ut dem lite grå och slemmiga och "förstörda" som foster nästan. Det var en jättebra synvinkel Fantasio. Bra teori tycker jag :)
Mer
5 år 9 månader sedan #1064942 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens
Delar av mänskligheten har utomjordiskt ursprung. Titta bara på japaner och koreaner. Dessa är dessutom de intelligentaste. Andra folk ser mer ut som urtidsmänniskor, hundratusentals, om inte miljoner, år efter bland annat japaner. Vi är här tack vare att vi parat oss med utomjordingar.
Mer
5 år 9 månader sedan #1065623 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens
Musikanten Billy Corgan har sett en så kallad shapeshifter. Vi blir fler och fler som vaknar upp och inser att utomjordingarna är här, mitt ibland oss. De vill väl övervaka sin avkomma.
Mer
5 år 9 månader sedan #1067862 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Conspiracies and aliens
Jag ska se på fotboll, sen blir det Youtube, kanske i flera timmar. Jag är urless på denna värld, jag vill fly bort och det gör jag med de klipp jag ser. Jag tror på det mesta, varför skulle vissa uppladdare ljuga o hitta på? Det är så spännande med aliens.