Sporttråden

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 4 månader sedan #1111063 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Sporttråden
Sveriges kvalgrupp till Fotbolls-EM är klar. Norge, Rumänien, Spanien, Malta och Färöarna blev det. Mannen med kronisk mundiarré (Daniel Nannskog) kallade det "en mardrömsgrupp". Spanien vinner gruppen, kanske blir det en andraplats för Sverige. Vilka Sverige än fått som motståndare hade det blivit en "mardrömsgrupp", mycket tufft att komma till slutspelet.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 3 månader sedan #1118442 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Sporttråden
Nu vill jag inte att tråden ska bli en Youtube-tråd, men ändå. Fast det är bara jag som lläser den, så det är kanske ingen risk. Jag söker en låt med Hearts kallad "Here we go". Jag har den på en skiva från 90-talet med bara tre låtar (två är samma, fast olika versioner). Den verkar inte stå att finna på Internet, men kanske bara jag som är dålig på att söka. Vore kul att få fram den. Jag kollade på klubbens hemsida, de säljer en skiva med samma namn, tror jag, med kanske två låtar. En heter Sing-a-long-a-Hearts. Den har jag bara sökt lite snabbt efter, but to no avail. Kan nån hjälpa mig skulle jag utbrista i ett auch aye!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 3 månader sedan #1123470 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Sporttråden


Bra låtar.
Mer
5 år 3 månader sedan #1123475 av wasp
Svar från wasp i ämnet Sporttråden


En liten sång för mitt favvolag.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 3 månader sedan #1123478 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Sporttråden
Jaha, är du också ett fan av dem? Kompisen är det. Jag har "Glory, glory, Man United" på skiva, den är bra. Nu ska jag lyssna på klippet du lagt upp.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 2 månader sedan #1130384 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Sporttråden
Jag har beställt två tröjor, t-shirt. Kostade inte ens 400 kronor. Billigt och snyggt.