Varför ger ni inte tillbaka mot grannar som skriker mot er nattetid?

Mer
5 år 5 månader sedan #1100892 av Shadow
Försök prata med dem , om det går.

Att bara låta det vara så att det rinner ut i sanden blir nog inge bra.

Säg att du har problem och att det inte behöver vara mer än att man kan hälsa på varandra om man möts.

Funkar inte det så vet jag inte , finns ingen enkel lösning på situationen.
Mer
5 år 5 månader sedan #1100894 av Nissegossen
Gör inget mot andra vad du inte vill ha bemötandet själv är det enkla att ge tillbaka med samma mynt, de andra får du på dig dessutom.Vill du bli vräkt pga det? Var bättre än så du ger dåliga råd.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 5 månader sedan #1100926 av Vittrad
Rymd, well, jag hade provat att skriva lapp till personen, pratat med personen i fråga och även pratat med fastighetsskötaren innan. Inget hjälpte mot dessa grannliga tvättfadäser, personen var helt oberörd och sket i allt vad grannvänlig tvättstruktur hette.
Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1100930 av Nissegossen
Min sol har fläckar den med jag hjälpte en äldre kvinna med tvättid jag sade så fungerar det. Jag kommer ned, jag visste inte vem det var som tagit min tvätt tid tog ut tvätten genom blöt och satte den i korgen med hjul avsedd för att ta från tvättmaskinerna till torktumlare jag var rasande på att någon tagit min tvätt tid då mitt lås satt där och visade tydligt att det var min tvätt tid jag var i full rätt att göra som jag gjorde. Det visade sig vara den äldre kvinnan hon hade tagit min tid. Hon hade hemtjänst och pratade med dem hon hamnade snart på demensboende jag visste inte. Senare har jag låtit sådant passera men talat om för personen gör du om det får du hämta otvättad blöt tvätt det har blivit bättre ordning nu.

Luftfiltret någon?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 5 månader sedan #1100934 av Shadow
Strunta i mitt förra inlägg.

Har inga bra råd jag kan ge dig ,hoppas det löser sig.

mvh
Mer
5 år 5 månader sedan #1100951 av Geta
Min granne ovanför mig var högljudd. Det lät som hon grät. Har fått förklaringen. Hennes tonårsdotter omkom i en bilolycka. Nu hörs det inget därifrån.