Berätta om din vidrigaste granne

  • Sociognome
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 3 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1122102 av Sociognome
Berätta om din vidrigaste granne skapades av Sociognome
Jag vill berätta om en granne som bodde i lägenheten ovanför min. Jag tog honom honom för en jävla tjackpundare först, men eftersom han höll på i flera år så förstod jag att han är ett jävla psykopatmissfoster.
Han möblerade om på nätterna och slängde tunga saker i golvet flera gånger i veckan. Han hade som vana att alltid slänga igen ytterdörren med full kraft så att det dånade i hela trapphuset, naturligtvis oavsett tidpunkt på dygnet.

Då huset är totalt jävla skräp och mycket lyhört blev det hela naturligtvis till psykisk tortyr och psykisk misshandel.
Det jävla psykopatmissfostret dunkade även ner sitt tunga toalock så det tjongade som fan, han och hans jävla drägg till vänner riggade oxå upp en mikrofon vid toan som dom kopplade till en högtalare som dom la med elementen nedåt på sitt vardagsrumsgolv som är ovanför mitt dito, så att jag tydligt skulle torteras när dom pissade.

Det psyknazistiska vedervärdiga packet sprang även runt på gångvägen utanför och lyste in i min lägenhet med laserpekare.

Jag tog kontakt med den totalt inkompetenta hyresvärden, Armada fastighets, men ingenting hände.
Det vidriga satans drägget flyttade så småningom, själv fick jag stresskador och mer psykiska besvär.

Flytta aldrig till Åkersberga och Armada fastigheter om du vill leva ett normalt liv.
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Sociognome.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122106 av memphis
Tja, jag behöver väl inte dra berättelsen om Hyresvärdinnan från Helvetet för alla på Viska en gång till, det borde fortfarande vara färskt i minnet. Men hon gick in i mitt hem när jag inte var hemma, flyttade mina saker, stal ibland saker, hon stod i buskarna och väntade på att jag skulle komma ut, hon jävlades med mina hundar osv osv, kort sagt, hon var en riktig häxa. Hon slutade aldrig.Så till slut hade jag bara två möjliga val. Antingen hämnas och gå upp och misshandla kärringen eller flytta. Jag valde det senare och är glad för det..
Mer
5 år 3 månader sedan #1122108 av Fantasio
En dum dam i min trapp klagade på högljudd musik. Jag hade spelat en skiva o klockan var inte ens åtta på kvällen. En skiva o jag spelar sällan högt. Damen listade ut att "bokningspluppen" i tvättstugan var min. Det står fyra siffror o en bokstav på den. Inte normalt. Hon lurpassade på mig när jag kom hem från sysselsättningen, hon hade noterat när jag brukade komma hem. Hon hade fått ett brev till mig i sitt brevinkast o naturligtvis hade hon öppnat det. Andra saker också.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122109 av Richard
Typen som bodde en våning ovanför mig för många år sen var lite skrämmande. Han drog alltid sina nycklar i trappräcket så det ekade i alla lägenheter. Så brukade jag gå till kikhålet o titta, o varenda gång, så ställde han sig utanför min dörr o bara stod o glodde på kikhålet i kanske en halv minut. Det går ju inte att se in i ett kikhål, så varför han gjorde så vet jag inte. Såg honom senare på psyket.

Nu är det väl jag som är lustigkurren i huset. Polisen spärrar av hela kvarteret o de går in med skyddsdräkter i min lägenhet för att se om jag tillverkar kemvapen...
Mer
5 år 3 månader sedan #1122126 av Geta
Där jag bodde förut grillade grannen på balkongen kl.3 på natten, så att det kom in rök i min lägenhet.
Mer
5 år 3 månader sedan #1122129 av Miika
Är tacksam att jag har bra grannar här där jag bor nu