lillebror som lämnar huset

  • Block
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 7 månader sedan #48155 av Block
lillebror som lämnar huset skapades av Block
min lillebror flyttade och jag sörjer jag mår dåligt.
jag känner mig jagad och iaktagen.
hoppas att det skall snart gå över min konto har jag stenkoll på.
jag plockar ut alla pengar innan någon annan tar dom.
snälla hjälp mig min specialmusik funkar inte just nu.
Mer
17 år 7 månader sedan #48162 av Isa-Alise
Förstår att det känns ensamt när din lillebror flyttat ut... jag antar att han är vuxen och har skaffat eget boende... men du kan ju träffa honom ibland ändå... och hålla kontakten per telefon...

Min bror bor utomlands så vi ses inte så ofta...men vi ringer och mejlar till varandra!!!

Bra att du har koll på ekonomin...
Mer
17 år 7 månader sedan #48166 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet lillebror som lämnar huset
Min bror flyttade nyss hem ifrån också. Mig gör det inte nått, eftersom jag inte bor hos m9ina föräldrar. Jag flyttade hem ifrån för sex år sedan.
Men jag är glad att min bror, som är 22 äntligen hittat nått eget och han har lagt ned mycket jobb på sin nya lägenhet. Han har själv tapetserat och målat om och inrett lägenheten så som han vill ha den.
Pappa tycker att det är lite jobbigt dock, huset han och mamma bor i har blivit stort och tyst nu.
Mer
17 år 7 månader sedan #48187 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet lillebror som lämnar huset
Tråkigt att din lillebror flyttade, men om han bor nära kanske han kan komma och hälsa på dig då och då. Jag tror att du kommer att må mycket bättre efter ett tag när du vant dig. Försök intala dig att du inte är jagad eller iaktagen. Om man är skeptisk till sådana där idéer så brukar de minska i omfattning.
  • Block
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 7 månader sedan #48231 av Block
Svar från Block i ämnet hej
det är så svårt att inte intala sig att det inte är verkligheten det bara kommer sådär.

det är faktiskt likadant som att jag måste låsa dörren när jag går ut fastän hundarna är hemma och vaktar kan säga att jag brukar i normala fall inte göra så då brukar jag ha det upplåst det spelar då liksom ingen roll om jag låser dörren eller inte men nu gör det det eftersom jag känner att det kan komma in någon och ta våra saker när som helst.

jag sänkte min medicin lite eftersom jag tänkte att man inte skulle bli så jättetrött hela tiden men det kanske inte var så smart när han nu skulle flytta fast det visste jag ju förstås då inte när jag sänkte den.

jag är jätteförkyld och det bidrar att det inte skall bli bättre det heller. jag skall ta hand om alla hundarna snart och jag går bara och stänger fönster i mammas rum hela tiden och hon förstår ingenting varför jag gör så.

igår så var det upp och ner med att jag kände mig iaktagen och jag ser bilder också jag fick det att lägga sig lite men det kom genast tillbaka jag ser faktiskt vålnader som går inne i huset och det skrämmer mig jättemycket.
spöken liksom gråa som man bara ser kroppen och ansiktet av.

jag håller på och upprepar mina ordval hela tiden och byter rätt så ofta samtals ämne som om någon skulle höra mig.

tack för alla er svar det värmer jättemycket.
Mer
17 år 7 månader sedan #48255 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet lillebror som lämnar huset
Att du mår sämre kan nog bero på att du sänkt medicindosen och också på att du är förkyld. Börja ta din normala medicindos så kommer du nog snart att känna dig bättre igen. Sköt också om din förkylning så att den förbättras. Förkylningar brukar gå över på några dagar oftast. Hoppas att du mår bättre snart.