Lilla Ellie!

Mer
5 år 4 dagar sedan #1144993 av Drummer
Lilla Ellie! skapades av Drummer
Igår var jag och hälsade på min blivande valp Lilla Ellie 7 veckor gammal. En gulvit labbe. Jag ska hämta henne veckan efter Påsk.

Känns kul!

Hur många av er här har hund?
Mer
5 år 4 dagar sedan #1144994 av Miika
Svar från Miika i ämnet Lilla Ellie!
Har du tagit några bilder på Ellie?
Mer
5 år 4 dagar sedan #1144995 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Lilla Ellie!
Jag har tagit bilder på Ellie med iphone 7 men vet inte hur man får bilderna in på Viska
Mer
5 år 4 dagar sedan - 4 år 9 månader sedan #1144996 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet Lilla Ellie!
min mamma hade hund förut.
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 4 dagar sedan #1145019 av björk
Svar från björk i ämnet Lilla Ellie!
Pappa hade viss anspråk
på en kvinna som hette
Ella. & de trivdes.

För hans egen skull typ synonym skulle han vunnit
10.000.000 istället fick han
ett sänke.

Det sistnämnda var till min
fördel. Han gamblade och
S - A - T - S - A - D - E! fel.


Då jag redan underkänt henne och behöver inte engagera mej bara göra anspråk på det som är mitt och återta det som stulits.

Det blev en tos "Julia - - - >
Mer
5 år 4 dagar sedan - 5 år 4 dagar sedan #1145028 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Lilla Ellie!

Drummer skrev: Jag har tagit bilder på Ellie med iphone 7 men vet inte hur man får bilderna in på Viska


Jag gjorde som så, att när jag vill lägga in en bild, så tidigare eftersom jag själv inte kan det. Så skickade jag bilden till min E-post och därifrån till Admins E-post med förklarande ord om han ville lägga in den på viska.se

Jag tackade för hjälpen

Sist jag gjorde det var för min vän Stefan medlem på viska. Han ville ha den som avatar han använde min mobil och skickade, men kommer inte ihåg om han lade bilden på Admins E-post direkt eller sin egen


Han hade ett fotografi och kom hem till mig, av det blev det en ynkans liten avatar. Den skulle ju vara inom ramarna

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 4 dagar sedan by Nissegossen.