Hur lång tid har ni varit utan mat?

Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1165561 av 1Dave
Testat att inte äta något under ett dygn men det var ju frivilligt. Har aldrig behövt svälta vilket jag är tacksam för.

/Dave
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 9 månader sedan #1165564 av Geta
Det var inte så lyxig mat, när jag var barn men det fanns alltid mat. Vi fick också mat i skolan.
Mer
4 år 9 månader sedan #1165611 av MsTibbs
Jag har inte varit utan mat mer än nån helg max. Däremot så har jag levt på bara stekt ägg och spaghetti med ketchup ett halvår, första tiden jag bodde ensam i lägenhet, när jag var 17 år. Mådde inget bra då.
Mer
4 år 9 månader sedan #1165713 av Nissegossen

Admin1 skrev: En gång fastade jag i 2 veckor och drack bara speciella fastedrycker. Det var lite jobbigt vill jag minnas.


Vågar inte vägra mat till magen det odjuret vrålar och bits om man inte sköter sig, magen hotar då att äta upp sig själv

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 9 månader sedan #1165779 av Cosmos
Även om jag varit helt ren på pengar har jag haft några grejer hemma att äta. Ris med lök, naket pajskal, pasta med currysenap, potatis i alla dess former. Om ägg, mjölk och mjöl finns blir det naturligtvis pannkakor. Osv. Helt utan mat har jag inte varit.
Mer
4 år 9 månader sedan #1165798 av wasp
Har aldrig testat och kommer inte att göra det heller, dvs vara utan mat! Hittade en artikel.....................


www.expressen.se/nyheter/sa-lange-overle...utan-mat-och-vatten/