Jag har Jag har inte Jag är

Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1170124 av Amandara
Jag har dålig syn. Jag har inte fotsvett. Jag är rätt sleak. Jag är lång. Jag är tjock. Jag är Peer. Jag är rätt syrefattig. Jag är slösaktig. Jag är snäll 99.95 % av tiden. Jag är hatisk när jag är psykotisk. Jag har allvarliga övergrepp i barndomen. Jag har schizoaffektiv diagnos. Jag är nog lite autistisk. Jag är en jävla sopa. Jag är bra med Loppan...och barnen om det inte blir för mycket för då orkar jag inte. Jag är sjukt skör. Och du då?

Jag är snusare jag är shoppaholic jag har dåligt minne. Jag har noll framförhållning jag har bra tänder jag blir lätt utmattad. Jag har mycket sjukdom bakom mig under våren jag är pigg om jag får sova jag gör bilder ibland. Jag är sjukt lojal mot mina nära jag är disträ jag har inte energi att boosta så många. Jag skulle varit läkare och forskat på neurofysiologi...om jag fått välja. Jag har en fin hund jag har molusker som jag fått av närkontakt med barnen jag är never trust an elf när det gäller alkohol men är ändå rätt matfattig. Blir inga fyllor utan bara lite bubblor i systemet...men jag borde....hålla nolltolerans eller nästan. Jag borde träna mer men det är ändå rätt ok...man får se till sina resurser. Jag tänder inga eldar jag är sleak. Ingen blir kär i mig för jag är så strömlinjeformad- eller nått. Okärleksfull iaf. Vad är du eller inte? Hur tänker du på dig själv ur dina perspektiv? Hur tänker någon annan om dig?
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 9 månader sedan #1170134 av björk
Svar från björk i ämnet Jag har Jag har inte Jag är
Jag har dålig sömn.
Mina ögon sviker mig
och vill nedåt. Jag kan inte
hantera far. Min bror vill
inte kontakta. Mej. Jag är
kraftigt notoriskt ensam.
Vilket bidrar till aggressivitet.
Olycklig kan jag nog skatta
mig som. Tycker inte om att
sömnen pockar på just när
jag har kul. Eller gör skojigt något skojigt. Trött är de största dåliga. Min skam
breder ar oftast som mest ut.
Min stigma är nära. Stigmat.
Jag har ok med det exekutiva.
Förföljelse mani titt som tätt.

Jacob.
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1170135 av Amandara
Jag har ett par shorts. Jag kan ha iallafall. Jag är korkad när det gäller pengar jag hatar mig själv för det men kan inte få fingrarna ur syltburken. Jag har bra disciplin när det gäller fysisk aktivitet eller rätt så iallafall. Jag hatar mig själv rätt sällan det gjorde jag bort när jag var i Dantes inferno och fick självrannsaka. Jag är för stor på godis.

Jag är matt. Orkar snart inte mer. Ett glas vin efter promenaden i högt tempo tog ner mig. Men i morgon är en annan dag med nya tag. Jag har tour de France på tolvan på analog tv och ska titta på det. Om jag just orkar. Det är så rörigt på bildskärmen. Jag är sjukt bra på att räkna sekunder.
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 9 månader sedan #1170138 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Jag har Jag har inte Jag är
Fint berättat av dig Björk.
Mer
4 år 9 månader sedan #1170141 av Amandara
Jag har ordbajsat klart. För stunden. Tack björk för fin performance! Och input.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 9 månader sedan #1170148 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Jag har Jag har inte Jag är
encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:...ac8Vero5AYcPQRpZlhb_

Till Amandara, jag räknar väldigt ofta vad nu det beror på, har gjort så i flera år.

Vars är världen på väg?